tesla123 Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Jeg ser at Detur har noen utrolig billige all inclusive reiser og et greit utvalg i Tyrkia, Kreta og Rhodos. Noen som har reist med disse før og var fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Ser at det skrives veldig mye negativt om Detur på Facebook. Mange som er misfornøyde. Ferier som har blitt kansellert og folk som ikke får igjen pengene sine. Anonymkode: 4a3b6...177 1
tirben Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Har reist med Detur en gang for 5-6 år siden år siden. Reiste uspesifisert til Tyrkia og kom på et fantastisk hotell helt nede ved stranden i Bodrum. 1
Miss91 Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Har reist med detur et par ganger for noen år siden, det var helt topp bestilte tur neste sommer, billig tur, og tar det som det kommer. Det var såpass billig at jeg kan leve uten depositumet jeg har betalt, men håper jo at det ikke blir noe problem. 1
*nordby* Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Vi dro to uker med Detur i juli, to voksne, ett barn og en baby. Veldig fornøyd. Bodde på all inclusive hotell på Kreta. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 Reise med de 3 ganger til Kreta. Alltid vært fornøyd Anonymkode: 02050...424 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå