anonym78910 Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Jeg har vert aleine med barn i ganske mange år. Kom ut av et voldelig forhold i 2010 og har vert aleine siden det. Har møtt noen på en datingside som jeg liker veldig godt. Alt han sier/svarer på meldinger er bra for meg. Føler han har gode verdier og sårer meg aldri ved å si/gjøre noe sårende. Dessverre har nok ikke han de samme følelsene for meg. Vi prater nesten aldri på meldinger, da nesten utelukkende for å avtale neste gang vi møtes. Vi har det fint sammen og jeg er veldig takknemlig for å ha vert sammen med han. Jeg merker når det er så lite kontakt mellom treffene så blir jeg usikker og får ikke lyst å fortsette. Han vil kun møtes for å ha sex. Jeg har hatt litt problemer med å finne riktig prevensjon så kroppen har ikke fungert. Trodde ikke prevensjon kunne være så vanskelig 😅. Han vil ikke møtes uten at prevensjonen er i orden, så ja da vet jeg jo at det kun er for sex. Tenker at jeg må videre, men vanskelig å avslutte. Det blir jo selvskading for meg å fortsette siden jeg har den bagasjen jeg har og ikke takler Berg og dalbane følelser. Hva skriver dere for å avslutte slike relasjoner ? Jeg ville møtes, men han vil ikke det bare for å prate. Da er det ikke ufint å skrive det på melding tenker jeg. Nesten verre å møte opp og si det når det er sex som forventes. Så er det selve dating siden jeg har ikke min profil lenger men må jo på sikt lage en ny. Kan jo ikke gi opp 😃. Sist var det folk som skrev slike ting som: jeg liker det jeg ser? Osv. det er jo hyggelig men så utrolig vanskelig å svare på. Er det ufint å ikke svare? Jeg kunne jo i utgangspunktet tenkt meg å svare, men det blir for rett på sak for meg. Vil prøve å lære litt mer til neste gang jeg lager profil.
Blåjojo Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Jeg ville skrevet noe sånt som at det var tydelig at vi ikke var ute etter det samme og at jeg derfor valgte å gå videre men ønsker han lykke til. Når det kommer til kommentarer på datingsider ville jeg nok bare latt vær å svare, evt. bare svart med tusen takk. Noen menn er direkte evneveike når det gjelder å ta kontakt med kvinner på chat og tenker dette er en grei måte å starte samtalen på😅 Men det betyr jo ikke at de ikke kan være trivelige menn som det kan være verdt å satse på. Du får bare ha litt is i magen og ikke sluke alle komplimenter rått.😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Er det noe å avslutte i det hele tatt når han ikke er interessert i å møtes for å snakke? Jeg hadde bare blokkert og gått videre. Anonymkode: 9b87c...447 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå