Gå til innhold

Han gir mindre og mindre og krever mer og mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min behandlet meg veldig bra i starten av forholdet. Han gav nesten litt i overkant mye oppmerksomhet, men var varm og omtenksom. Siden har han behandler meg progressivt dårligere og dårligere, samtidig som kravene bare blir høyere og høyere, . Situasjonen er i øyeblikket helt absurd, men jeg tror ikke han innser selv hvor urimelig han er. På én hel uke har han nå ringt meg 2 ganger. Jeg snakker oftere med mine foreldre..likevel forventer han at jeg skal reise på ferie med han og hans barn, at vi på sikt skal flytte sammen osv. Jeg vil ikke bo med noen som lever godt med å snakke med meg 2 ganger i uken for å si det på den måten..Jeg liker han godt, men misliker sterkt måten han behandler meg på. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 1945e...3b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva du gjør? Bruker hodet og tenker deg grundig om. For meg høres det ut som typisk varm/kald oppførsel: etter å ha vært veldig varm og gjort deg begeistret for ham, vil han nå at du skal streve for å "oppnå hans gunst", og da agerer han kjølig. Da kan du ende opp med et forhold der han styrer alt - deg inkludert - hit og dit etter som han vil. Denne berg-og-dalbanen av vekslende oppmerksomhet og avvisning blir etterhvert veldig slitsom og utmattende å være i, for det er ikke bra å ha det sånn.

Anonymkode: 690e7...419

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere må jo prate sammen? Kommunisere med han, si at du kan ikke være i et slikt forhold og at du ikke ser for deg en fremtid med han iom hvordan han "behandler" deg. 

Du må også huske på at han har barn som alltid kommer til å stå foran deg. De kommer alltid til å komme først. Det å prate sammen to ganger i uken burde ikke være nok for en mann som er forelsket og bryr seg, - uavhengig om man har barn. Hvorfor vil han at dere skal flytte sammen og dra på ferie sammen? Er det fordi han savner en kvinne, som kan vaske klær, lage mat - og passe barna? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

På én hel uke har han nå ringt meg 2 ganger. 

Anonymkode: 1945e...3b4

Og hvor mange ganger har du ringt ham? 

Anonymkode: d8227...4b8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Temmelig vanlig dessverre, men du er jo også ansvarlig for dine krav og grenser, og å formidle dem like tydelig som han formidler sine forventninger til deg. 

Skrevet

Har du sagt det til han? Hva krever han og hvor ofte ringer DU? Litt vanskelig å forstå settingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres varm/kald ut som noen andre sa her. Akkurat som han gav deg masse oppmerksomhet for å få deg på kroken..Har du prøvd å tatt opp mangelen på oppmerksomhet og kommunikasjon med ham? Høres ut som han gir ganske så F i deg og forholdet..

Anonymkode: 1bc1e...3d4

AnonymBruker
Skrevet

Har du sagt at du ikke vil på ferie med han og at du ikke vil flytte sammen med han? For det høres jo slik ut på deg. Han forventer at du skal det. Men du vil ikke det pga at han ikke ringer deg nok. Og du ringer han SELVSAGT like mye som før, ikke sant?

Vet du, det er helt normalt å tekste og ringe "døgnet rundt" i starten. Men ingen har tid og ork til å holde på slik. Ihvertfall ikke om en har jobb og BARN. Og han har jo barn. Og hvis du ringer han kjempeofte, så er det jo ikke vits at han ringer mer enn 2 ganger i uken?

Er han slem og ekkel utenom? Du vil ikke bo sammen med han, men du vil snakke sammen ofte på telefon? Er han lettere å takle når du ikke ser han personlig men kun snakker med han over telefon? Er han stygg å se på f.eks? Skjønner ikke helt logikken på hvorfor du vil ha flere telefonsamtaler men ikke dra på ferie og ikke flytte sammen 🤔

Anonymkode: e6a20...79b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...