Instafarmasoytene Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) . Endret 11. desember 2023 av Instafarmasoytene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakis Skrevet 13. desember 2022 #2 Del Skrevet 13. desember 2022 On 8/5/2022 at 2:04 PM, Instafarmasoytene said: Hei, hvor lang tid tok det før instagram og evt tiktok kontoen din begynte å vokse mht antall følgere? Har det gått jevnt og trutt, eller har det vært ett innlegg som har skaffet mange følgere og sånn sett bidratt til et løft? Jeg leser man bør poste minst en gang pr dag og sliter litt med det😅 Hvor ofte postet du i begynnelsen? På tiktok fikk ett innlegg som ble postet for 2 dager siden noe over 1700 views og omtrent 85 likes, som er det meste hittil. Men nå går det trått igjen med neste innlegg. Noen tips til hvordan du fikk fart på dine kontoer?☺️ Beklager vet ikke så mye om TikTok og Instagram . Men ting i TikTok er veldige å lager video med den Audio som er i trending . Jeg mener hvis du lager din egen video så på bakgrunn bruker du Audio som er i trending det er en trick andre trick er hvis du har video din egen video bruk Audio som er i trending men lyden må være på mute🔇🔕. Andre Audio du kan bruke hva som helst med 🎚️høyt lyd. Hoper du forstår min dårlige Norsk. Om du vil vite om YouTube så kan jeg mye men ikke TikTok og Instagram bare spør om du har noe på hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Instafarmasoytene Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2023 Tusen takk for svar! Jeg fikk ikke med meg at du hadde svart før nå😅 På tiktok går der tregt, men på instagram har kontoen vokst fra 400 følgere i august til straks 3000 - så det går rette veien i alle fall☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Beklager men jeg har facebook, snap og insta, og der har jeg bare nærmeste familie, slekt og venner som følger meg. Døtrene mine er på TikTok. De forteller at der får de masse følgere ganske fort, men mange av dem er falske kontoer uten bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå