AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Hei. er en kvinne på 28 som har vært frem og tilbake med en fyr på 26, som er ekstremt mamma dalt. Det mamma sier gjør han. Det mamma sier han ikke får lov til å gjøre, gjør han ikke. jeg liker denne personen, moren hans liker meg ikke. Og han har gjentatte ganger gjort det slutt pga hun ikke liker meg. For så kommet tilbake og angret. Det her har skjedd gjentatte ganger. Og jeg har jo følelser for denne personen og dermed har jeg falt tilbake ofte. nå er det ofte at vi må gjemme oss. Han kan ikke si han er med meg osv. Selvom han er 26 år! Og den gamle røya av en mor han har står i bakgrunn for alle valg han tar. i dag spurte jeg om vi skulle ta en svippetur et sted og fikk til svar « jeg lovte mamma og ta en tur med hu i dag dit istede». Altså jeg blir direkte kvalm og vet ikke om jeg gidder gjøre mer. Jeg har mange ganger kranglet med han og kalt han en mammadalt fordi jeg blir så sint. Det er jo som å være med en som er et barn. hva skal man gjøre her? Bare gi opp hele greiene? Vurderer dette. Anonymkode: ec5fe...c40 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Herregud nei. Det der tar ikke slutt før mammaen dør. Anonymkode: f5a86...e10 10
Nymerïa Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare gi opp hele greiene? Ja. Det skulle du ha gjort første gangen han slo opp fordi mor ikke liker deg. 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 For meg er slik uselvstendighet fullstendig uaktuelt; folk må bli voksne og stå på egne ben før de kan fungere i et forhold. Jeg hadde ikke engang orket å prøve. Anonymkode: 8d233...220 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Du er kommet imellom sønnen hennes på "16" og moren som ikke klarer å slippe taket. Vil du ha en sånn dott? Anonymkode: 63e45...76a 3
kraftwerk Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Du er kanskje ikke så moden selv, siden du syntes slike uselvstendige, umodne menn er greie å ligge med? 😂🙈. Jeg er 29 år, og hadde det der vært typen min - da hadde det vært slutt for lenge siden. Ærlig talt. Følelser avtar, han her må du kvitte deg med - for dette kommer aldri til å ta slutt. Og du vil vel oppnå noe i livet? Finnes ikke noe mer uattraktivt enn slike menn, så du burde si til han at nå orker du ikke mer, du trenger en mann som er selvstendig og som ikke blir styrt av moren sin. Så slår du opp! Og ikke gå tilbake til han, dere er som sagt like umodne begge to.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Jeg synes jo litt synd på dem, det er på grensen til omsorgssvikt å knytte barna så tett til seg at de ikke klarer å bryte løs i voksen alder, men kunne aldri datet en mammadalt. Ønsker han å komme seg fri da, eller synes han det er greit sånn de har det? Anonymkode: 8b38d...105 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Hadde jeg aldri giddet Anonymkode: ae1c0...659 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Moren min er sånn med broren min. Han er gift og nærmer seg 50, men kona er stadig i konflikt med min mor. Det blir ikke nok ikke bedre. Anonymkode: c5194...3f5 1 2
Hippogriff Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Sånn kan man ikke leve. Du vil vel ikke ha det sånn resten av livet? Nei dette må du droppe. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 55 minutter siden, AnonymBruker said: i dag spurte jeg om vi skulle ta en svippetur et sted og fikk til svar « jeg lovte mamma og ta en tur med hu i dag dit istede». Altså jeg blir direkte kvalm og vet ikke om jeg gidder gjøre mer. Anonymkode: ec5fe...c40 Men dette har vel ingenting å gjøre med å være mammadalt? Han hadde allerede en annen avtale som ikke kunne forenes med det du ville. Anonymkode: 9ada3...ec7 5 1
Era Vulgaris Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 Hvorfor bebreider du denne mannen for at du ikke klarer å ta gode valg for deg selv? Ja, han er styrt av sin mor, og har sannsynligvis en usunn binding til henne, men dette er du jo fullstendig klar over. Da er det ene og alene opp til deg om dette er noe du vil leve med eller ei. Og det var du som gikk tilbake til han da han gjorde det slutt. Du har selv ansvar for valgene du tar. 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Moren min er sånn med broren min. Han er gift og nærmer seg 50, men kona er stadig i konflikt med min mor. Det blir ikke nok ikke bedre. Anonymkode: c5194...3f5 Pinlig oppførsel av din mor, og broren din har vel ikke innsikten - eller tør ikke, stå opp mot moren deres. Stakkars kona hans, hvorfor sier du ikke noe? Moren din er jo svigermor fra helvete 😂🙈 Anonymkode: c6905...65c 3
Gjest Marte79 Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 Ikke bruk mer energi på dette! Dette vil ikke forandre seg før svigermor er dø. Det var jo slik de har hatt det i 26 år - og så kommer du og «vil ta bort sønnen sin»?!? Veldig trist at kjæresten din er heller ikke på din side og setter grenser mot svigermor. Tror meg, det blir bare verre og verre, ikke minst når dere kanskje få barn!
Alauda Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. er en kvinne på 28 som har vært frem og tilbake med en fyr på 26, som er ekstremt mamma dalt. Det mamma sier gjør han. Det mamma sier han ikke får lov til å gjøre, gjør han ikke. jeg liker denne personen, moren hans liker meg ikke. Og han har gjentatte ganger gjort det slutt pga hun ikke liker meg. For så kommet tilbake og angret. Det her har skjedd gjentatte ganger. Og jeg har jo følelser for denne personen og dermed har jeg falt tilbake ofte. nå er det ofte at vi må gjemme oss. Han kan ikke si han er med meg osv. Selvom han er 26 år! Og den gamle røya av en mor han har står i bakgrunn for alle valg han tar. i dag spurte jeg om vi skulle ta en svippetur et sted og fikk til svar « jeg lovte mamma og ta en tur med hu i dag dit istede». Altså jeg blir direkte kvalm og vet ikke om jeg gidder gjøre mer. Jeg har mange ganger kranglet med han og kalt han en mammadalt fordi jeg blir så sint. Det er jo som å være med en som er et barn. hva skal man gjøre her? Bare gi opp hele greiene? Vurderer dette. Anonymkode: ec5fe...c40 Skjønner ikke helt hva du mener å si her, men om du misliker at han ikke avlyste planer med sin mor for heller å gjøre noe med deg, er det nok heller du som har et problem. 2
Mannen 40 Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 Hei dette er da virkelig ikke noe å lure på. La gutten være med mammaen sin, mens du burde finne deg en MANN🙂👍 4
Juliv Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 Kjære deg! LØP! Det vil spare deg for mye sorg. Han kommer ikke til å bli bedre og du kommer aldri til å bli godtatt av henne. Tviler på at du kommer til å gå fordi du har følelser for han, men du fortjener så mye bedre. 3 1
Oppland Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 Kom deg vekk fra han og ikke ta han tilbake, det blir ikke bedre. Jeg har en venninne som er på samme måten, må snakke med mamma om alt. At hennes mann holder ut forstår jeg ikke! 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 Nei. Dine handlinger er ikke noen andres feil. Han kan si «jeg gjør dette fordi mamma». Men det er en løgn. Han velger å gjøre som moren sier. Det er et valg han tar. Helt alene, helt fritt. og så ønsker han ikke stå til ansvar for konsekvensene av valget, og skylder på mammaen sin. Patetisk. Anonymkode: 30175...6bf 2
Khloe P.T Skrevet 5. august 2022 #20 Skrevet 5. august 2022 Du skriver at du er veldig glad i han. Hva med å ta en skikkelig prat om hvordan forholdet mellom han og moren påvirker forholdet deres. Helt bånn ærlig. Dersom det er vilje i han til å stå på egne ben kan dere kanskje forsøke parterapi? Ev trenger han terapi alene. For mange år siden var jeg sammen med en lignende mann, men han var svært preget av faren. Utrolig nok ble det bedre etter hvert, så umulig er det ikke. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå