EXIA Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Har lyst til å prøve brynslaminering. Er i utgangspunktet ganske fornøyd med mine bryn, farger de bare hjemme, men de har en tendens til å ikke holde form gjennom dagen(har ikke funnet noe brynsgele som funker optimalt). Vurderer derfor å ta laminering, men lurer på hvor lenge effekten varer. Dere som tar det i salong, er dere fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Det ser jo ikke ut med de bryna som står rett opp etter min mening. Vet ikke hvilke bryngeler du har forsøkt, men Camilla Phil sin holder mine til vanlig buskete bryn på plass hele dagen. Anonymkode: 7abd0...28b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 EXIA skrev (6 timer siden): Har lyst til å prøve brynslaminering. Er i utgangspunktet ganske fornøyd med mine bryn, farger de bare hjemme, men de har en tendens til å ikke holde form gjennom dagen(har ikke funnet noe brynsgele som funker optimalt). Vurderer derfor å ta laminering, men lurer på hvor lenge effekten varer. Dere som tar det i salong, er dere fornøyd? Veldig fornøyd med resultatet, skulle bare ønske de holdte lengre. Varigheten er 6-8 uker Anonymkode: b7d6b...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå