Gå til innhold

Penis krymper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har et lite problem. Når jeg og kjæresten min har sex og jeg kommer så krymper penisen min med en gang.

Dette er noe som irriterer meg litt og som helt sikkert plager kjæresten min også for der gjør at det ikke varer så altforlenge eller at jeg må stoppe å ta en liten pause i akten.

Er dette normalt, evt. er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette?

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig at penis krymper når du kommer. Slik jeg forstår det er problemet egentlig at du kommer for tidlig? Du kan bruke en bedøvende krem på penishodet og øverste del av strengen, så øker du utholdenheten noe. En tykk kondom eller to kan også gjøre noe av den nytten. Som du selv sier; ta en pause, men ikke bruk den til å se nyhetene. Gjør noe gøy i mellomtiden som ikke involverer din penis, kanskje en god avsugning på madammen?

Sjarmerende nick forresten...

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

Dette skjer i de beste familier. Oppskriften er gitt; ha det gøy og deilig med resten av kroppen, så skjer det underverker med størrelsen før du rekker å si "kveldsnytt er slutt for i kveld. Husk vår neste nyhetssending i morgen klokken 06.30."

Og skulle alt skjære seg, så er dasskrutt bedre enn løskrutt.

Endret av Statsmedister
Skrevet

Kommer for tidlig?

Hehe... Der sa du det. Altfor tidlig. Jeg kommer jo 2 ganger før kjæresten min kommer en gang... Virkelig irriterende. Kondom er nokk ikke en løsning da ikke my little beauty vil det og det vil ikke jeg heller. Er så mye bedre uten... :P

Er det noen andre ting jeg kan gjøre eller er dette de eneste dere vet om?

Takker for svarene...

Ang. nicket mitt, plenkrutt tilhører en annen...

Skrevet
Helt vanlig at penis krymper når du kommer. Slik jeg forstår det er problemet egentlig at du kommer for tidlig? Du kan bruke en bedøvende krem på penishodet og øverste del av strengen, så øker du utholdenheten noe. En tykk kondom eller to kan også gjøre noe av den nytten. Som du selv sier; ta en pause, men ikke bruk den til å se nyhetene. Gjør noe gøy i mellomtiden som ikke involverer din penis, kanskje en god avsugning på madammen?

Sjarmerende nick forresten...

Madam? :overrasket: Eh... :grine:

Til trådstarter: det er ikke noe gøy for jenter når penis krymper.

Men skjer det så skjer det.

Skrevet

Penis krymper?? Jeg regner med at du mener at den blir slapp.. At dette skjer etter at en mann har hatt utløsning er vel omtrent det mest normale som finnes, så det er vel ikke noe å være så urolig for. Problemet er vel heller at du holder for kort.. Det går an å trene seg opp til å ha bedre kontroll over orgasmen, og det går an å trene opp en viss muskel i underlivet sånn at du kan stoppe selve utløsningen ("spruten") og derfor ikke mister kåthet/hardhet. Jeg mestrer dette sånn halvveis nå.. Søk litt på nettet.

Skrevet

Her er mange forslag om hvordan du skal holde ut lengre. MEN har du tenkt på å bruke lengre tid på å gjøre damen din kåt nok? Bruk tid på forspill, og vent med selve samleiet. Og prøv å få damen til å få orgasmen først. Kanskje det hjelper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...