Gå til innhold

Hjelp! 14 dager alene i Split! Bosted? Trygt? Reiser i morgen, trenger tips og råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har bestilt en impuls reise, må vekk fra livet litt her.

Så ser jeg det er omtrent ikke overnatting å få tak i Split eller Hvar som ikke koster skjorta ( flere 1000 pr natt) 

Dame på 40 år reiser alene

Noen som har vært og har noen tips til rimelig og trygg bosted/ hotell

Anonymkode: f19d5...c6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leide en leilighet gjennom air bnb i byen. Det funka veldig fint, og det var ei hyggelig dame som var vert. Var på dagstur til den blå grotte og det var veldig fint. Av spisesteder likte jeg augubio og bepa. God tur. Det er en bra by😊

Anonymkode: 47fae...0a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut området rundt Trogir? Der er det fint, rolig og tar ca 30 min fra flyplassen

Anonymkode: 6bf6f...0fc

Skrevet

I Kroatia er det lett å leie noe privat. Du kan bli værende i Split, fin by  eller du kan dra videre til feks Hvar eller Trogir.

Hvis du tar båten til Hvar, pleier det å møte opp folk ved havna som har rom til leie. Det er helt trygt og er vanlig i hele landet.  Mye billigere enn hotell. 

AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (7 timer siden):

I Kroatia er det lett å leie noe privat. Du kan bli værende i Split, fin by  eller du kan dra videre til feks Hvar eller Trogir.

Hvis du tar båten til Hvar, pleier det å møte opp folk ved havna som har rom til leie. Det er helt trygt og er vanlig i hele landet.  Mye billigere enn hotell. 

Takk for svar ☺️ Nå står jeg på flyplassen og har akkurat funnet ut det er en svær festival om noen dager og veldig fullt på hotellene, all annen overnatting

Er du kjent i området rundt? Er det noen interessante steder ca 1 times tid unna?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar ☺️ Nå står jeg på flyplassen og har akkurat funnet ut det er en svær festival om noen dager og veldig fullt på hotellene, all annen overnatting

Er du kjent i området rundt? Er det noen interessante steder ca 1 times tid unna?

Har du sjekket airbn?

Anonymkode: 10eff...864

Skrevet

Sjekk ut steder som Sibenik, Primosten, Trogir, Hvar, Brac, Vis, Korcula osv. Du finner garantert grei og billig overnatting noen av disse stedene. Riktig god tur 😊

Skrevet

Fant du et greit overnattingssted?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke bodd i split, men litt utenfor. Opplevde det som veldig trygt. Lett å finne fin, relativt rimelig overnatting. 

Anonymkode: 25673...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...