AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Så mye klaging og dritt det står her inne. Så mange som klager over mannen sin at de single tror snart det ikke finnes bra menn. Jeg er gift og har vært sammen med mannen min i over 20 år. Har to kjekke ungdommer sammen og mannen min er en knakende kjekk kar! snill, hjelpsom, ansvarsfull, morsom, og en jeg er veldig stolt av å kalle mannen min. Det sies at er du 80% fornøyd med forholdet ditt er du heldig. Ingen forhold er 100% Nøkkelen i vårt forhold er å gi hverandre rom til å være sammen med venner, dra på turer og bestemme over eget liv innenfor rimelighetens grenser, vi klarer å tenke selv. Tåle hverandres uvaner, respektere hverandre, tåle familiene til hverandre, gjøre ting for hverandre og være bevisst den andres kjærlighetsspråk ❤️ Gi og ta, le sammen og ha en god kommunikasjon. En solid grunnmur har alt å si. Tåle at vi begge har venner/ kollegaer av motsatt kjønn uten noe sjalusidrama. Elsker mannen min ❤️ Han er min beste venn, elsker, pappa til mine barn, en jeg ser opp til, en jeg digger og en jeg trives sammen med. Vi møttes helt tilfeldig da vi satt i samme taxi og vi klikket med en gang. Anonymkode: c1f7b...a29 10 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Klart det finnes bra menn. Men de er ikke innenfor rekkevidde for de damene aom henger her inne 😎 Anonymkode: 22f32...545 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Klart det finnes bra menn. Men de er ikke innenfor rekkevidde for de damene aom henger her inne 😎 Anonymkode: 22f32...545 Nei mulig det. Men det virker som flere her inne aldri kommer til å finne seg en mann da det er så mye drama og sutring Anonymkode: c1f7b...a29 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Spørsmålet er vel mer om det finnes bra SINGLE menn 😄 Anonymkode: bd3e0...3f2 10 1 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Restekvinner og restemenn. Klart det blir mye syt fra begge kanter om overprising og lav kvalitet, når man er på bensinstasjonen og handler fordi man forsov seg til stengetid i dagligvaren. Anonymkode: 4d3c9...0b3 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Så mye klaging og dritt det står her inne. Så mange som klager over mannen sin at de single tror snart det ikke finnes bra menn. Jeg tror ikke disse som syter på KG er representative for menneskeheten. På noe som helst måte.... Jeg tror heller ikke det er noe håp for dem. Og de mener bestemt at det er resten av verdens skyld at de mislykkes. Og de mener at de fortjener og har krav på de mest ettertraktede menenene. Anonymkode: e491c...0e1 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Restekvinner og restemenn. Klart det blir mye syt fra begge kanter om overprising og lav kvalitet, når man er på bensinstasjonen og handler fordi man forsov seg til stengetid i dagligvaren. Anonymkode: 4d3c9...0b3 Er vel mer som at den lokale dagligvaren brant ned 😄 Anonymkode: bd3e0...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Jeg vet det finnes bra menn. Har mange av dem i min vennekrets. Har vel datet to stk der jeg kan kjenne igjen en del av det det klages over her inne, men det ble ikke noe mer. Anonymkode: 95cf9...6d0
-Missi- Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Bra å høre Ts❤😊 Jeg og vet heldigvis at det finnes bra menn. Har hatt relasjoner med skikkelig bra menn men hvor jeg ikke forelsket meg desverre. Men de står der som eksempler på hvor bra jeg kan bli behandlet ❤i tillegg har jeg en sønn som snart er en voksen mann, han vil også bli en veldig bra mann❤😊 Så det finnes håp der ute, jeg har absolutt opplevd min del av dårlige menn men har møtt de gode også 😊 Uavhengig av kjønn så finnes det jo både gode og dårlige mennesker i tillegg til alle gråsoner 😊 Det er viktig å huske på 😊 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Snille menn finnes, ja. Men damer vil helst ha drittsekker som partner. Voldelige, frekke, høylytte menn er det 99.9% av damene liker. Det er et enormt sammfunnsproblem at snille menn blir valgt bort og forblir ensomme. Jeg har bitter erfaring med dette Anonymkode: ee04e...5b7 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Spørsmålet er vel mer om det finnes bra SINGLE menn 😄 Anonymkode: bd3e0...3f2 Om noen seriøst stiller det spørsmålet så burde de heller spørre seg selv om de selv er bra nok, og deretter finne ut hva man må gjøre for å bli bedre. Anonymkode: 65770...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Snille menn finnes, ja. Men damer vil helst ha drittsekker som partner. Voldelige, frekke, høylytte menn er det 99.9% av damene liker. Det er et enormt sammfunnsproblem at snille menn blir valgt bort og forblir ensomme. Jeg har bitter erfaring med dette Anonymkode: ee04e...5b7 Det der er kun bullshit du spyr overalt fordi DU SELV ikke får det til. Jeg er godt voksen, har STOR omgangskrets, og har alltid hatt det. Ikke en eneste jente eller dame er sammen med en sånn type mann, ikke i noen alder. Samfunnsproblemet er at de som tror selv de er "snille menn" er den typen som mener de fortjener å få den peneste dama, som i tillegg skal ha en kvinnerolle som ligger langt tilbake i tid. Ingen damer velger bort snille menn, vi velger bort sure og bitre menn som klager over alt og alle. SÅ enkelt er det faktisk. Anonymkode: 7456b...7a4 8 6
MissIndependent45 Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 Jeg tror nok det er greit å skille litt her: Du har de damene som har gått igjennom mye dårlig og er skremt og mener alle menn er dårlige, og de som er single fordi de faktisk foretrekker singellivet. Jeg er i den siste kategorien. Jeg hater ikke alle menn, eller tror alle er slemme og fæle. Jeg elsker livet mitt der jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil, uten at noen bryr seg. Jeg har rett og slett ikke behov for en mann i livet mitt. 3 1
Trolltunge Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 Der finnes både bra menn og bra kvinner, men uansett hvor bra mann/kvinne får man ikke et bra forhold uten at det skapes av begge, og ivaretas av begge. Virker som veldig mange tenker de skal finne en bra partner, som er akkurat hva de trenger, uten å selv gjøre innsats for å være det partner trenger. Da blir selvfølgelig ikke forholdet bra, og selv bra menn/kvinner "skuffer deg" ved å ikke ville bli med deg. De jeg kjenner som klager mest på det motsatte kjønnet vet jeg av deres historie at de er ræva dårlige partnere selv. Det har jeg observert, og reagert på. Men alltid andre sin skyld selvfølgelig. 🤪 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 Så klart:) Er selv gift med en veldig flott og snill mann. Føler meg utrolig heldig. Anonymkode: bc1b1...483
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har to kjekke ungdommer sammen og mannen min er en knakende kjekk kar! Det sies at er du 80% fornøyd ..... Nøkkelen i vårt forhold.... Elsker mannen min ❤️ Han er min elsker,..... Anonymkode: c1f7b...a29 Kjekk, kjekk, kjekk, kjekk, kjekk og kvakk kvakk 😆 Tragisk. Det er alt som står i hodet på begge kjønn. Tinder-fisering av tankegangen, uten at man ikke engang trenger å være på Tinder. Selvsagt elsker du han i gode tider og når det meste går på skinner (minst 80% som du sier). Men skjer det noe drastisk der mannen din ikke lenger er din mann, blant annet impotens, bilulykke eller skadd på jobben (selvfølgelig avhengig av hva slags jobb han har), kreft sykdom eller hjerteattakk og lammelse i ansiktet, så får pipa fort en annen lyd, gitt. Det er problemet med dagens kvinner og menn. Alt skal flyte fint for det meste ellers så er det skilsmisse eller brudd med en gang. Anonymkode: 1a562...91e 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 Okei, men ingen går jo på forum for å prate positivt, det er jo mest for å spørre om råd, sååå... det er ikke rart det er overrepresentert med negative tråder her inne. Anonymkode: 059a4...882 2
ClausSaus Skrevet 6. august 2022 #18 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Spørsmålet er vel mer om det finnes bra SINGLE menn 😄 Anonymkode: bd3e0...3f2 Det gjør det jo helt klart – bra menn blir også single. Er det f.eks bare drittsekker som blir enkemenn? Er det bare drittsekker kvinner er utro mot? Osv, osv. Ikke dermed sagt at konsentrasjonen av bra menn blant single er spesielt høy, men det er jo helt åpenbart at de må finnes. Så blir jo da "oppgaven" din å være bra nok til at en av de bra mennene vil ha deg… 2
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #19 Skrevet 6. august 2022 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Det gjør det jo helt klart – bra menn blir også single. Er det f.eks bare drittsekker som blir enkemenn? Er det bare drittsekker kvinner er utro mot? Osv, osv. Ikke dermed sagt at konsentrasjonen av bra menn blant single er spesielt høy, men det er jo helt åpenbart at de må finnes. Så blir jo da "oppgaven" din å være bra nok til at en av de bra mennene vil ha deg… Selvsagt finnes det bra menn. Også bra single menn. Men jeg er uenig i "oppgaven" din. jeg tror det handler om at enkelte mennesker er veldig gode på å se feil ved andre, og glemmer den eneste personen de faktisk kan endre, som er dem selv. Det handler ikke om å få ny sveis eller trene (gjør gjerne det hvis du har lyst) men det handler om å gjøe seg selv tilgjengelig, øve på å bli bedre sosialt, og finne mennesker som har like interesser og lignende livsstil som deg selv. 1
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #20 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei, men ingen går jo på forum for å prate positivt, det er jo mest for å spørre om råd, sååå... det er ikke rart det er overrepresentert med negative tråder her inne. Anonymkode: 059a4...882 Kjempeinteressant! forum=spørre om råd=kritikk. Jeg vet du ikke kommer til å svare, men din barndom vil jeg gjerne høre mer om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå