AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Leser iblant at folk skriver at forholdet er "solid". For eksempel at det går fint å åpne forholdet og ligge med andre fordi "forholdet er så solid i bunn". Eller at det var derfor parforholdet fint overlevde småbarnsperioden eller en periode med langdistanse eller hva det måtte være av utfordringer. Hva legger du i å være solide sammen? Anonymkode: 04333...f73
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Hender jeg omtaler forholdet vårt som solid her inne. Vi skuffer og sårer aldri hverandre. Vi stiller alltid opp for den andre. Vi er genuint glad i den andre som familie. Vi drar lasset sammen i stedet for å dumpe arbeid på den andre. Vi har vært sammen i 20 år uten større utfordringer i forholdet. Det å ligge med andre har ikke noe med å være solid eller ikke i det hele tatt, bare en preferanse enkelte par kan ha, uansett hvor solide de ellers er. Anonymkode: d277d...35a 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Jeg mener vel at forholdet vårt er solid fordi vi har vært sammen i underkant av 20 år, gift en god del av dem, og vi stoler fullstendig på hverandre. Vi elsker hverandre. Og det er lett å si etter 2 år. Men har du hatt småbarn, utfordringer, økonomisk trange tider, sykdom osv, så har du vel fått testet ut det meste etter en stund. Følelsen av samhold, at vi aldri svikter hverandre, at jeg vet at han alltid setter meg og familien først. At vi har drømmer og planer sammen. Selv når ungene nå flytter ut, så gleder vi oss sånn til det er oss. Vi har felles prosjekter og bygget hytte sammen, og vi liker å være sammen. Dermed anser jeg at forholdet vårt er solid. Vi har tålt mye, og vi har kommet ut av det med sterkere kjærlighet til hverandre. Men vi hadde jo ikke ligget med andre.. djises.. Anonymkode: 4b2c5...645
Nymerïa Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Et solid forhold for meg er et forhold hvor du vet helt sikkert at partneren stiller opp og er på din side når ting blir vanskelig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Et solid forhold betyr først og fremst at man ser på forholdet som en enhet, og summen at den enkeltes handlinger er til samlivets beste. De som velger å bare leve på sin måte, gjøre sine greier, tenker først og fremst på seg selv uten å ta hensyn til den andre, hvor den andre personen aksepterer alt, eller ikke gir beskjed om at de har blitt behandlet unfair, de lever i et platonisk forhold. Har prøvd ut begge varianter av forhold, det platoniske hvor eksen mente vi var et solid forhold som bare gjorde som hun ønsket, og et ordentlig solid forhold hvor man er opptatt av hverandre. Anonymkode: be1c9...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå