AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Har nå vært i stillingen i 1,5 år. Trives egentlig ikke. Hverken med arbeidsoppgaver eller kollegaer. Det er et veldig populært sted å jobbe, og vanskelig å få jobb så jeg tenkte i utganspunktet at jeg hadde fått drømmejobben og at jeg må bare må holde ut. Nå savner jeg gamlejobben, og kan få jobben jeg hadde der tilbake om jeg vil. Jeg mister masse goder fra nåværende jobb, men får tilbake supre arbeidsoppgaver og kollegaer 😞 Burde jeg gi det mer tid? Hvor lang tid tok det før du trivdes i ny jobb? Anonymkode: 9aa4b...d49 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Jeg synes det løsnet i år to, og stortrives nå. Første året var krevende da det var mye nytt, både krevende oppgaver, kollegaer og kunder, men gikk seg til når jeg begynte å ta mer på rutinen, og ikke var så stup sliten hver kveld. Men her synes det jo som om det er årsaker som ikke vil endre seg? Men hvorfor gikk du fra forrige stilling i utgangspunktet? Jeg jobber et sted der mange kommer tilbake. Vi har supert arbeidsmiljø, og alltid noen som kan hjelpe eller svare. Jeg tror mange romantiserer dette når de ikke trives så godt i ny stilling. Så kommer de tilbake, bare for å slutte igjen 1-3 år senere, når de igjen oppdager at de ikke trives med selve arbeidsoppgavene og overtiden. Anonymkode: ab019...cf5 1
Tone83 Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Hadde gått tilbake. Du har vert der lenge nok til å vite må.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Jeg hadde nok gått tilbake Anonymkode: 1e01d...556
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nå vært i stillingen i 1,5 år. Trives egentlig ikke. Hverken med arbeidsoppgaver eller kollegaer. Det er et veldig populært sted å jobbe, og vanskelig å få jobb så jeg tenkte i utganspunktet at jeg hadde fått drømmejobben og at jeg må bare må holde ut. Nå savner jeg gamlejobben, og kan få jobben jeg hadde der tilbake om jeg vil. Jeg mister masse goder fra nåværende jobb, men får tilbake supre arbeidsoppgaver og kollegaer 😞 Burde jeg gi det mer tid? Hvor lang tid tok det før du trivdes i ny jobb? Anonymkode: 9aa4b...d49 Livet er for kort til å bare "holde ut". Gjør deg opp en liste for å se hva du taper på å bytte jobb igjen, fordeler/ulemper. Kan du leve med det du taper så bytter du. Anonymkode: 7bfb0...519
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 Jeg hadde gått tilbake, men det spørs jo hvorfor du sluttet i gamlejobben? Anonymkode: 5a154...983
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 Hadde gått tilbake Anonymkode: 29009...92f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Hadde nok gått tilbake så lenge det går rundt i hverdagen. Livet er for kort til å mistrives. Anonymkode: 2c318...64c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 Hvorfor sluttet du i gamlejobben? Hva mistrives du med nå? Hva mangler for at du skal trives? Hvilke ambisjoner har du? Hva kan du endre selv? Kan noe endres om du tar en prat med leder? Vær veldig konkret når du svarer deg selv på dette. Anonymkode: 1b339...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå