Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- for å vedlikeholde forholdet?

- for å skape ny spenning?

- for å gi det lille 'ekstra' for din kjære?

- for å få forelskelsen til å bruse på ny?

Rett og slett; Hva gjør dere for å bevare forholdet og kjærligheten?

I dagen samfunn er det ikke akkurat tilrettelagt slik at det skal være lett!

Undrende Plutti.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Litt romantikk i hverdagen er nok ikke saa dumt!

Jeg var anti-romantisk for, men har naa aapnet oynene for denne siden ved tilvaerelsen :ler: -og det er ganske supert!!

I gaar jogget jeg og min kjaere paa stranda helt nede til vannkanten under fullmaanen, og det var UTROLIG romantisk!!

Hjemme i norge, tror jeg en kveldstur i maaneskinnet med knitrende sno ogsaa hadde gjort nytten :wink:

Ellers saa synes jeg det er viktig med komplimnter, baade det aa gi og faa.

Og det er jo saa mye snakk om aa finne spenning med aa sende hete mail og sms til "andre" (=ikke partneren), men hvorfor ikke sende dem til partneren i stedet?! Aa sende en sms er fort gjort, og kan lyse opp i hverdagen!! (personlig har jeg ingen interessa av aa sende hete meldinger til noen andre enn min kjaere heller!)

Ellers saa er det viktig for meg aa ha noen "prosjekter paa gang" med kjaeresten min. At vi gleder oss til ferie eller aa gaa paa kino (altsaa baade smaa og storre ting).

En annen ting er at jeg ser paa min kjaere som "kjaeresten min" selv om vi ogsaa er gift! ingen motsetning det! Det er jo saa deilig aa "bare vaere kjaerester" ogsaa, signaliserer liksom at man ikke tar hverandre for gitt....

Vel, dette er mine tanker... kanskje noen andre har noen flere aa komme med?!

Skrevet

Egentligen handlar det om att försöka uppmärksamma varandra och göra allt det där man gör som nykär. Att ha en romantisk kväll trots att det borde städas, diskas etc...

Vi skickar små kärleks SMS till varandra, det är härligt ätt känna sig åtrådd,

En blomma emellanåt är alltid trevligt att komma hem till, eller att få ge för den delen.

Här om dagen fick jag en liten present/gåva bara för att jag är hans "vackra fru". Små gåvor behöver inte kosta en massa, det kan vara en enkel nyckelring, eller ett litet hängsmycke i silver för en hundring. Inslaget i paket och placerat på kudden i sängen..

En vardag i veckan brukar vi planera in som "vår" dag. Inget annat bokas in den dagen (jag tränar rätt så mycket men inte denna dag) och vi försöker äta lite speciellet, kanske med tända ljus, PRATA och bara umgås.

Skrevet

Ja dette var et bra tema!!!

JEg har nå hatt samme mann i 7 år. Giftet meg med han i sommer og etter det har jo forholdet vårt fått nytt liv kan man si... Men det er vel bare naturlig det... :D :D :D

Hva gjør vi for å bevare forholdet og kjærligheten?

Først er det viktig at man har tid hver for seg. Man kan kvele hverandre av å være for mye sammen. Så vi har våre aktiviteter hver for oss men vi gjør også ting sammen og med venner.

For å skape ny spenning? Tja der har jeg mine triks som jeg helst ikke vil skrive ned her :rodme: Men det virker iallfall..... :D

Jeg liker å gi min kjære litt overraskelser - av og til et kort/ brev/ dikt som jeg kanskje legger i pc-en hans og så finner han den på jobben.

Jeg gir han av og til god massasje når han er sliten etter en lang uke på jobb.

Kler meg ekstra opp bare for HAN.

Ja forskjellige tin- men her er det og viktig at det ikke blir rutine.

Ta vare på hverandre, vis kjærligheten du føler for han.

Dette med forelskelse- jeg vet ikke hva som gjør det egentligmen med jevne mellomrom så blusser den opp. Det kan være at vi har vært mye borte fra hverandre, det kan være en kommentar eller bare livssituasjonen vi er i :D

Livet er hærlig!!!!!! :P

Skrevet

Kjempeflott tema.

Jeg og min sambo er fra hverandre omtrent 15 timer i døgnet pga ulik arbeidstid, så når vi er hjemme sover vi som regel. Spennende ikke sant? For å bevare spenningen og følelsen av å være ettertraktet har vi noen små triks i hverdagen.

Jeg er forferdelig flink til å sende han kort på jobben. Gjerne med hjerter og styr slik at alle ser hva det er. Dette synes han er utrolig koselig, og har dekorert kontoret sitt med disse og bilder av oss sammen.

Jeg har ikke kontor, men her om dagen kom det blomsterbud på jobben min, med røde roser. Det var bare så utrolig romantisk, og alle kollegaene mine ble helt ville. Det var skikkelig gøy.

Ellers er det oppmerksomheter på SMS som er mest vanlig.

Når vi omsider er hjemme i 8 tiden på kvelden blir det tid for litt middag der vi prater litt om dagen vi har hatt, senere litt massasje av stive kropper (les: min), og rett til segs for å vente på at klokka ringer 4 neste morgen.

Helgene er derimot hellige for oss. Da tar vi oss en biltur til nabobyen eller til sverige eller vi går på kino, ridestevne eller finner på noe vi liker å gjøre. Ellers så slapper vi av sammen med våre 2 hunder hjemme.

Dett har funka i 7 år snart, så det er vel håp for oss også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...