Gå til innhold

Skal fri til typen på juleaften...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Lollipop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig romantisk ut. hvis min kjære hadde fridd på den måten hadde jeg sagt ja.

Litt vanskelig å vite hvordan din kjære tenker, men det går nok som smurt.

Veldig romantisk spør du meg....

Lykke til

;)

Skrevet

Hvordan noen frir er vel sjelden avgjørende for hvilket svar de får. Det du bør tenke på er om du tror han er klar til å love å gifte seg med deg. Har dere snakka om det før? Vet du hvilken holdning han har til bryllup? Du bør ikke fri på en så "offentlig" måte med mindre du er så godt som sikker på at han kommer til å si ja. Det kan sette han i en veldig forlegensituasjon om han ikke egentlig er klar når du har fridd på en måte som gjør at alle dere kjenner kan lese om det.

Om du tror han er klar til å gifte seg så synes jeg dette høres veldig romantisk ut. Om du er usikker på svaret bør du kanskje finne på noe annet som er like romantisk men ikke fullt så offentlilg?

Skrevet
Jeg har nå etter mange måneder med å vurdere frem og tilbake, bestemt meg for at jeg skal spørre sambo om han vil forlove seg med meg på selve julaften. Planen er å fri på denne måten: Jeg har en online dagbok hvor jeg hadde tenkt å legge frieriet inn på dagboken på selve julaften. Så i en liten gaveeske ligger det en lapp med en internett adresse som jeg vil at han skal sjekke. Der står frieriet mitt. Høres dette ut som noe typen min vil si ja til?

:kline:  :hjerte:  :kline:  :hjerte:  :kline:  :hjerte:  :kline:

Lag et fint kort hvor du skriver frieriet ditt. Pak det inn som vanlig ulegave?

Skrevet

Ja kanskje det er lurere å lage et fint julekort og pakke det inn.. Slik at det blir mere personlig??

Skrevet

Jeg synes det er mye bedre å lage et kort ja.... Liker ikke frierier på nettet.. Blir så lite intimt (tror jeg da). Dersom dere har gavekalender, kan du jo pakke inn et kort eller en ring og gi til han på sengekanten julaften morgen?? *drømme*

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Med mindre du er en veldig god webdesigner, eller skal få en veldig god webdesigner til å lage siden, så tror jeg jeg ville droppet å fri via en webside. Det høres unødvendig og upersonlig ut. Bedre med et romantisk kort innpakket.

Skrevet

Jeg er enig med de fleste her, en dagbok på nettet blir litt.. Ja, offentlig kanskje, men på en enda mer negativ måte enn offentlig som på en resturant eller liknende sted. Jeg ville ikke gjort det! Selv ville jeg blitt skuffet av å bli fridd til via en nettside.

Men, det har nok ingenting med svaret hans å gjøre.

Skrevet

Eg hadde julekalender med eksen, sånn som vi laga pakka til (jada, veldig gla i førjulstia begge to). Eg hadde syns det var toppers å finne ein ring og kort med spørsmålet på i 24.12 pakken. For eg tusla alltid ut som det første eg gjor om morgonen på julafta, og henta pakkane våre, og så åpna vi dei ilag på senga. Det hadde vore sååååå kos :hjerter:

Skrevet

Jeg vil også se hvordan du skal fri!!! :grine:

Skrevet
Jeg vil også se hvordan du skal fri!!! :grine:

Det står inni ein sånn sitatboks hos ein gjest litt lenger oppe. ;)

Skrevet
Det står inni ein sånn sitatboks hos ein gjest litt lenger oppe. ;)

Takk skal du ha!

Syns det var en orginal og fin måte med internett jeg. Gjør det som passer deg best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...