Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Vil ha en ny mobil (gjerne med Telenor abb til rundt 900), og valget er mellom Samsung med flipplokk og Sony Ericsson. Hvem skal jeg velge?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Hadde hjulpet litt mer om du skrev hvilke modeller du evt ser på. Både Samsung og SonyE lager knakende gode telefoner.
Gjest WildThing Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Personlig ville jeg gtt for clamshell-telefonen, utvilsomt. Du slipper å få skade på (hoved)skjermen, du er MYE sikrere for å komme borti taster etc. Nå har begge brødrene mine hver sin Samsung, og begge to virker å funke ganske bra. Er tusen lysår mer stabile enn min søster sin S-E.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Og bare for å gjøre forvirringen enda større: Sony E lage også flipplokk telefoner
Gjest lilletroll Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Jeg har pr tiden èn samsung E700 (flipptlf) og èn SE K750i. Jeg er liker absolutt Samsungen min best. Den har finere design, har bedre kamera, bedre batterikapasitet. Når det gjelder lyd synes jeg begge er dårlige, men SE er dårligst. Jeg har problemer med å høre tlf min ringe, og der er SE absolutt best med tanke på at den ringer mye høyere enn Samsungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå