Gå til innhold

Mishandling av dyr

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser i media at noen personer har mishandlet svaner.
Slike folk, hvor hjernedøve er de? Og kan dette være potensielle fremtidige mordere?

Anonymkode: 14033...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og det alltid veldig viktig for mediene å skjule identiteten til vedkommende.

Anonymkode: 2874c...337

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan absolutt bli fremtidige potensielle mordere, straffen for dyremishandling er alt for lav. Straffen for annen vold, voldtekt, drap osv er også alt for lav i Norge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ikke overraske om våre nye landsmenn står bak..

Anonymkode: f5e33...7b8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er forferdelig, folk er så ondskapsfulle. Så for ikke så lenge siden noen som hadde kastet en geit på havet. De hadde visstnok fått trusler og mye hets i lokalmiljøet. Og det synes jeg faktisk er helt ok. 

Med hensyn til om de er framtidige mordere kan de godt være det, men jeg tror ikke de er spesielt veltilpassede og velfungerende i øyeblikket heller. Det er jo ikke normale folk som gjør sånt.

Håper de finner ut hvem det var, og at de får straff som svir. Men det blir vel i så fall bare en bot, ev. noen måneders betinget fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gale mordere har ofte mishandlet dyr før de begynner å drepe og mishandle mennesker, så ja, dette kan være potensielle mordere. Jeg håper så inderlig de blir tatt og får en passende straff! Noe så feigt og ondt og grusomt å gjøre. 

Anonymkode: e1d30...5c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg sliter virkelig med å forstå at voksne mennesker med overlegg kan påføre dyr lidelse fordi de finner det underholdende. Ta livet av dyr bare fordi de ikke liker de, fordi de er irriterende i sin natur for disse menneskene. 0 respekt for liv. Gjerningspersonene blir ofte ikke stilt til ansvar i mangel på bevis/vitner, og om de blir det, så er straffene de får alt for lave. Disse menneskene er det mest lavtstående søppel som går rundt i samfunnet, og de burde blitt uskadeliggjort.

Anonymkode: 9e64b...ae3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange menn liker å mishandle dyr :( Til og med gutter fra de er barn ser ut til å nyte å påføre andre smerte. Hvorfor er det sånn? Får de en slags pervers glede av dette her? Er nesten alltid menn og gutter i sånne saker. De burde bli hengt ut med fullt navn og bilde på sosiale medier disse drittfolka. Og jeg lurer på om foreldrene er stolte av å ha avlet opp sånne psykopat-unger. 

Håper de som gjorde dette her får kreft. Søplefolk. 

Anonymkode: 7ac0d...224

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skulle ikke overraske om våre nye landsmenn står bak..

Anonymkode: f5e33...7b8

Det tviler jeg på, er nok mer sannsynlig at det er etniske gamle "brun pub" menn som driver på.

Anonymkode: adce4...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det tviler jeg på, er nok mer sannsynlig at det er etniske gamle "brun pub" menn som driver på.

Uansett er det menn, beviser vel at de er født uten empati. Håper de blir hengt ut på nett med fullt navn. Håper de får sparken fra jobbene sine. Kanskje Freya kan sette de på plass? Hun ser ut som hun kan gi en heftig bitch slap. 

Anonymkode: 7ac0d...224

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 9.44):

Ta livet av dyr bare fordi de ikke liker de, fordi de er irriterende i sin natur for disse menneskene. 0 respekt for liv

Jeg tror ikke det handler om å ikke like eller irritere seg over. Hadde det vært noe så konkret, så hadde det vært mulig å hatt en samtale om det. Kanskje forstått noe av bakgrunnen, og fått til en endring i holdningen.

Jeg tror det rett og slett handler om makt. Det handler om å skade, eller ihvertfall skape frykt, hos et individ som er svakere enn en selv. De gjør det fordi de kan. Og ja, jeg tror at mennesker som gjør noe vondt mot et annet individ bare fordi de kan, bare for å vise makt, også kan drepe.

Til ts: man er like mye en morder om man dreper et dyr som et menneske. Heldigvis gikk det tilsynelatende bra med svanene i dette tilfelle. Men hadde de drept svanene, ville de hvert mordere i min ordbok.

Endret av MorTil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hjernedød, ikke døv. Men ja. 

Anonymkode: 1a910...64e

Enig. Er man døv, så er ihvertfall andre sanser i behold. I dette tilfellet virker det ganske dødt på evnen til å føle, forstå og se hva man driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tror det er halvgamle kjerringer i 40-årene. De er jo så sure på alt og alle.

Anonymkode: a1696...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om å kverke dyremishandlere med mine egne hender imens jeg ser de inn i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det er halvgamle kjerringer i 40-årene. De er jo så sure på alt og alle.

Anonymkode: a1696...0e0

Gamle gubber på 50 er verre. Enten sitter de på nett og surmuler, eller de bryter trafikkreglene, eller de torturerer dyr og skylder på damer. 

Anonymkode: 9bf1d...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...