Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Kjøpte meg en champagnefarget fotsid kjole på Lene V i dag. Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne kjoler som sitter bra, har smal midje, så jeg tok sjansen på å kjøpe den. I etterkant har jeg blitt usikker på kjøpet, og vurderer å deponere den. Synes derer at champagnefarget kjole blir litt for bryllupsaktig?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 høres fint ut spør du meg! Ta et par omganger med selvbruningskrem så blir champagne-fargen uslåelig;)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 Nja, vi får se hva det blir til. Skal på ball etter jul, så det haster ikke veldig med å finne kjole, men turte ikke annet enn å kjøpe den. Kjæresten skal få se den på, men han ble veldig skeptisk da jeg fortalte at den var champagnefarget, for han ville absolutt ikke gå ut med en brud. Jeg har hengt av en på Voice of Europe som jeg ikke har prøvd ennå, så jeg får se hvordan den sitter i forhol til den jeg har kjøpt.
Transe Skrevet 21. november 2005 #6 Skrevet 21. november 2005 Har sett den kjolen og den er fin, men om den passer deg vet ikke jeg. Syns ikke den er bryllupsaktig.
Beam Skrevet 21. november 2005 #7 Skrevet 21. november 2005 Det er da mulig å gå i en lys kjole uten å se ut som en brud. Ville ikke tenkt på det om jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Kjolen er virkelig nydelig. Prøvde den nå, og den sitter skikkelig fint. Jeg beholder den, så får kjæresten bare mene hva han vil. Jeg skal jo uansett gifte meg en dag, som han sier... Men den er litt i sideste laget, så jeg må jakte på sko med skikkelig høye hæler. Er det vanlig å bruke lyse kjoler på ball?
Beam Skrevet 21. november 2005 #9 Skrevet 21. november 2005 Helt vanlig å bruke lyse kjoler på ball. Har en venninne som har en aldelses nydelig lys ballkjole i hvitt og gull. Den kjolen kunne like gjerne vært brukt i et bryllup, men det hele kommer nå an på anledningen kjolen blir brukt i mener jeg.
Pauline Skrevet 21. november 2005 #10 Skrevet 21. november 2005 høres lekker ut viss du kler farven. Selv har jeg en helt lys lys rosa kjole. (Den kunne nok og gått i et bryllup) som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kler ikke champagnefarve, men har alltid syntest de var nydelig. Du blir sikkert fin. PS. Det går jo an å bruke andre farver på tilbehør for å bli mindre brud. Jeg har brukt konge blått eller plommerødt til min rosa sak feks.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #11 Skrevet 21. november 2005 Hva slags tilbehør bør jeg satse på? Er det greit med svarte sko? Hva med lilla/dyp rosa smykker? Her kan det jo hintes ang julegave fra kjæresten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå