AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Skrevet 5. august 2022 Jeg har en kamerat. Vi har noen felles venner som lurer på om det er noe mer på gang mellom oss enn kun vennskap. Venninnene mine gikk til han og spurte om det var noe på gang mellom han og meg. Hans svar var at det er opp til «Kari» om det er noe mer enn kun vennskap. Mer sa han ikke… tror dere han ser på meg som venn eller noen han vil noe mer med? Anonymkode: 3b504...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 Kamerater av det motsatte kjønn vil alltid være mer enn venn vettu😊 Anonymkode: b46b4...d0f 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kamerater av det motsatte kjønn vil alltid være mer enn venn vettu😊 Anonymkode: b46b4...d0f Helt enig utenom mannlige kolleger da. Det syns jeg blir noe annet da jeg har bare mannlige kolleger men mannlig venn utenom det nei det har jeg aldri opplevd uten at det var noe annen spenning inn i bildet. Slik jeg kjenner mannfolk så har de liten interesse av å bare være venn. I såfall hører en nesten ikke fra dem. Anonymkode: 5bcd9...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kamerater av det motsatte kjønn vil alltid være mer enn venn vettu😊 Anonymkode: b46b4...d0f Helt uenig, jeg er mann og har kvinnelige venner og vi begge er kun venner, jeg har ikke interesse av å ligge med henne og samme for hun med meg, det er selvfølgelig unntak, men de er ikke "alltid" mer enn venner. Anonymkode: bc165...c37
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt uenig, jeg er mann og har kvinnelige venner og vi begge er kun venner, jeg har ikke interesse av å ligge med henne og samme for hun med meg, det er selvfølgelig unntak, men de er ikke "alltid" mer enn venner. Anonymkode: bc165...c37 Er du skeiv da eller?? Da har jeg sett at det funker. Men selvsagt det fins sikkert unntak. Anonymkode: 5bcd9...f6c 1
Blåjojo Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt uenig, jeg er mann og har kvinnelige venner og vi begge er kun venner, jeg har ikke interesse av å ligge med henne og samme for hun med meg, det er selvfølgelig unntak, men de er ikke "alltid" mer enn venner. Anonymkode: bc165...c37 Helt enig. Har en kompis jeg har kjent i over 30 år, og det har aldri vært noe seksuelt mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Om du er attraktiv i forhold til han vil han helt klart noe. Har dere pult? Om ikke hvorfor lurer alle på om det er noe? Og om dere ikke har pult.. wtf? Hvorfor ikke? Det er det FØRSTE man gjør. Lenge før du stiller deg spm som dette. Anonymkode: ff7cf...f5a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 Ja, han er interessert! Ballen er nå i ditt hjørne 👍🏼 Anonymkode: f98a7...eee 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 Han hadde ikke svart det om han ikke var intressert. Nå vet han at du sikkert har fått gjenfortalt hva han svarte, så nå er det opp til deg å ta initiativ😊 Anonymkode: 62765...e66 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 6.28): Er du skeiv da eller?? Da har jeg sett at det funker. Men selvsagt det fins sikkert unntak. Anonymkode: 5bcd9...f6c Nei, jeg tenner på damer, tenker bare ikke på slikt når det kommer til kvinnelige venner. Anonymkode: bc165...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå