AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Hvordan vet dere sikkert når dere har en hypoman episode og hvordan føles det? Hvordan vet man i etterkant at sånn og sånn var egentlig en hypoman episode, feks når man skal utredes? Anonymkode: e1929...e3c
Purple_Pixiedust Skrevet 5. august 2022 #2 Skrevet 5. august 2022 (endret) For min del er det en veldig tydelig og sterk følelse jeg får I hele kroppen når jeg blir hypoman. Det er mye mer intenst enn vanlig glede. Jeg begynner å våkne 04 hver natt, jeg blir fylt av en intens eufori og energi, jeg får sterk dansetrang og kan danse i timevis, jeg snakker høyt og fort, på inn- og utpust, føler meg på topp, jeg blir impulsiv og generelt sett kaotisk. Etter hvert kan jeg også få mye og plutselig sinne. Jeg blir veldig annerledes rett og slett. Det var jo også mer enn en enkelt dag. Men ja, det er en helt egen og spesiell følelse. Den følelsen er bedre enn å ta amfetamin. Kan liksom ikke ta feil av den. Endret 5. august 2022 av Purple_Pixiedust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå