Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette blir vanskelig og forklare men jeg håper dere forstår. Så jeg og kjæresten har vært sammen i nesten 4 år. Men for et halvt år siden slo han opp, men vi ble sammen igjen en måned etterpå. Den tiden vi ikke var sammen holdt han på og var med en jente, som har samme navn som lillesøsteren hans. Og han har alltid hatt lillesøsteren sitt navn som passord. Men jeg synes nå at det er veldig ubehagelig og vite at han har hennes navn som passord, når han holdt på med en jente med samme navn. Dere synes kanskje det bare er teit av meg, men det plager meg faktisk veldig. Men jeg vil jo ikke si noe til han om det. Hva synes dere?

Anonymkode: d4f1b...b28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Kjæresten min har fødselsdatoen til sin ex. Plager ikke meg. Men nå er vi i midten av 40 årene, kanskje man bryr seg mindre om slikt da😁

Anonymkode: f4970...35b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er lillesøsterens navn, han har til passord. Det er kun tilfeldig at ei annen dame har samme navnet, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei, dette blir vanskelig og forklare men jeg håper dere forstår. Så jeg og kjæresten har vært sammen i nesten 4 år. Men for et halvt år siden slo han opp, men vi ble sammen igjen en måned etterpå. Den tiden vi ikke var sammen holdt han på og var med en jente, som har samme navn som lillesøsteren hans. Og han har alltid hatt lillesøsteren sitt navn som passord. Men jeg synes nå at det er veldig ubehagelig og vite at han har hennes navn som passord, når han holdt på med en jente med samme navn. Dere synes kanskje det bare er teit av meg, men det plager meg faktisk veldig. Men jeg vil jo ikke si noe til han om det. Hva synes dere?

Åhh herreguud!! Ikke rart det er krig i verden!!

• Liker 9
Skrevet

Jeg tenker at ingen her kan fortelle deg hvordan du skal føle det. Jeg forstår du føler det slik, men samtidig så er det lillesøsteren hans sitt navn, det var jo bare tilfeldig han hun holdt på med hadde samme navn som lillesøsteren hans. Bare ikke tenk på det, tenk det er lillesøsteren hans sitt navn og ikke en han holdt på med. Fortid er fortid❤️ 

• Liker 2
Skrevet

Det burde bekymre deg mer at han har et passord som alle kan gjette. Ingen bør jo ha noen de er i familie med sitt navn som passord ...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Værre at han holdt på me hu dama i den mnd enn at navnet hennes er passordet hans

Anonymkode: df206...3e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefint at du vet passordet hans, da har du full kontroll. 

Anonymkode: 5fad9...37a

Skrevet

Hadde min kjæreste hatt et slikt problem med et passord, så hadde jeg syns det var litt søtt, og tatt den lille jobben å skifte og lære meg et nytt. Da gjerne navnet til kjæresten.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Lillesøsteren og eksen har vel samme navn ellers også - hvorfor er det akkurat som passord (som du egentlig ikke skal trenge å forholde deg til eller vite om) at dette er så problematisk for deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du plages mer av det som skjedde enn at at han har det passordet. 

Anonymkode: b77db...cdf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dere hadde vært sammen i 3 år og så fra hverandre i bare en måned, og på den tiden fikk han seg en dame? Høres ut om det ville plaget meg mye er enn et passord 😳

Anonymkode: 1d20b...5b5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er lillesøsterens navn han har som passord. Ville heller vært skeptisk til at han på den lille tiden dere var fra hverandre fant ny dame

Anonymkode: 9d7b2...018

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

Hadde min kjæreste hatt et slikt problem med et passord, så hadde jeg syns det var litt søtt, og tatt den lille jobben å skifte og lære meg et nytt. Da gjerne navnet til kjæresten.

Det er jo enda verre å bruke sitt eget navn som passord. Da kunne man like gjerne hatt passordet "Passord1234". 

Anonymkode: 93a88...d7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva jeg syntes?

Dette må jo være trolling!?

Av ting å blir sjalu for er vel dette det rareste jeg hørt. 

Ærlig talt… Kutt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør min mann også. Jeg bruker det også, null stress. Du vet vel at de er over og at han valgte deg?  Jeg bruker forresten eksmannen mitt sitt etternavn med tall og bokstaver osv enda som et av mine passord. 

Anonymkode: db9a6...027

Skrevet

Jeg tenker at du er usikker på kjæresten, derfor får dette så stor betydning.

Isolert sett er det en ikke-sak.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her var det mye gule og røde flagg. 

Tenk at han bruker sin søsters navn som passord, eh jeg mente eksen sitt navn.. 

Dump han? 

Anonymkode: f070f...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mange av dere burde bytte passord av grunner som ikke har med sjalusi å gjøre...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo enda verre å bruke sitt eget navn som passord. Da kunne man like gjerne hatt passordet "Passord1234". 

Nettopp! Ikke lurt å bruke navn på familiemedlemmer, kjæledyr ol.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...