AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Bestilte reising i går, men pga jeg var i bilulykke i dag kan jeg ikke reise. Jeg logga inn på deres nettside og på appen for sjekke om det finnes en funksjon med avbestilling, men finner bare frem til endring av dato på reisen. Tok kontakt med KS, og har enda ikke fått svar. Sendte denne mailen klokken 10 på formiddagen og har ikke hørt noen fra de. Noen som vet om esky er til å stole på? Billetten var ganske dyr (5k) og vil gjerne ha pengene tilbake om jeg så ikke kan reise Anonymkode: 2d613...521
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Datoen for reisingen er i morgen klokken 14:20 om det har noe å si Anonymkode: 2d613...521
Akryl Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestilte reising i går, men pga jeg var i bilulykke i dag kan jeg ikke reise. Jeg logga inn på deres nettside og på appen for sjekke om det finnes en funksjon med avbestilling, men finner bare frem til endring av dato på reisen. Tok kontakt med KS, og har enda ikke fått svar. Sendte denne mailen klokken 10 på formiddagen og har ikke hørt noen fra de. Noen som vet om esky er til å stole på? Billetten var ganske dyr (5k) og vil gjerne ha pengene tilbake om jeg så ikke kan reise Anonymkode: 2d613...521 Bruk reiseforsikring hvis de ikke gir deg penger. Nomalt bør du bruke Esky og sånne sider bare for å finne billige ruter, og deretter gå til flyselskapene for å bestille. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Bestilte reising i går, men pga jeg var i bilulykke i dag kan jeg ikke reise. Jeg logga inn på deres nettside og på appen for sjekke om det finnes en funksjon med avbestilling, men finner bare frem til endring av dato på reisen. Tok kontakt med KS, og har enda ikke fått svar. Sendte denne mailen klokken 10 på formiddagen og har ikke hørt noen fra de. Noen som vet om esky er til å stole på? Billetten var ganske dyr (5k) og vil gjerne ha pengene tilbake om jeg så ikke kan reise Anonymkode: 2d613...521 Kjøpte du en billett som gir refusjon da? Hvis ikke så kontakt reiseforsikringen din Anonymkode: 7d38d...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå