AnonymousBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Dette er ikke et innlegg for å fremme vanskelige emner, diskutere utveier eller andre reaksjoner av depresjon.😊 Kun jeg som lurer på om noen har erfaring rundt opptrapping av antidepressiva (fra 50mg til evt 100mg med Zoloft). Andre varianter er selvsagt innafor, men supert om noen går på samme type. Bivirkninger, virkninger og bruk osv. Det jeg går på har hjulpet meg betydelig, men lurer bare på om det ville skadet med opptrapping. Jeg tør ikke trappe ned, og jeg faller noen ganger ned i dype daler hvor alt bare er mørkt. Alle svar er innafor!🙏🏽
Iselinberg Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 AnonymousBruker skrev (På 5.8.2022 den 0.16): Dette er ikke et innlegg for å fremme vanskelige emner, diskutere utveier eller andre reaksjoner av depresjon.😊 Kun jeg som lurer på om noen har erfaring rundt opptrapping av antidepressiva (fra 50mg til evt 100mg med Zoloft). Andre varianter er selvsagt innafor, men supert om noen går på samme type. Bivirkninger, virkninger og bruk osv. Det jeg går på har hjulpet meg betydelig, men lurer bare på om det ville skadet med opptrapping. Jeg tør ikke trappe ned, og jeg faller noen ganger ned i dype daler hvor alt bare er mørkt. Alle svar er innafor!🙏🏽 Hei. Jeg er i den situasjonen nå hvor jeg trappet ned. Det fikk helt grusomt så jeg måtte opp igjen. Har enda ikke kommet tilbake til meg selv. Er helt fjern. Har du merket det?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Jeg har ikke hørt om opptrapping men nedtrapping. Jeg brukte 2 år på å slutte på cipralex. Og psykisk er jeg da tilbake der jeg var da jeg begynte med det. Problemet i dag er at man får antidepressiva men ingen tilbud om terapi. Jeg kunne gjerne begynt igjen for å føle meg bedre men jeg vet at det vil ta fryktelig lang tid å slutte. Anonymkode: d9288...1bb
AnonymousBruker Skrevet 11. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2022 Iselinberg skrev (3 timer siden): Hei. Jeg er i den situasjonen nå hvor jeg trappet ned. Det fikk helt grusomt så jeg måtte opp igjen. Har enda ikke kommet tilbake til meg selv. Er helt fjern. Har du merket det? Har ikke turt å trappe ned da jeg opplever tunge dager innimellom selv om jeg fortsatt bruker Zoloft (de aller fleste dager er bra).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå