AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Dame på 38 år. Ser yngre ut. 165 høy, 72 kg. 2 barn (3 og 10 år). Bor rett utenfor Oslo. Oppegående og hyggelig person som snakker lett med de fleste. Sminker meg og ordner håret, midt på treet+ i utseende. Er det sannsynlig at jeg vil finne meg en ny mann? Jeg har ikke datet på 15 år og aner ikke hvordan det fungerer nå for tiden. Da var det hvertfall ikke noe problem. Men nå har jeg bagasje. Jeg håper å finne en mann på samme alder som gjerne har barn, han bør helst bo ganske nært av praktiske årsaker pga ungene. Anonymkode: 81c2a...76f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dame på 38 år. Ser yngre ut. 165 høy, 72 kg. 2 barn (3 og 10 år). Bor rett utenfor Oslo. Oppegående og hyggelig person som snakker lett med de fleste. Sminker meg og ordner håret, midt på treet+ i utseende. Er det sannsynlig at jeg vil finne meg en ny mann? Jeg har ikke datet på 15 år og aner ikke hvordan det fungerer nå for tiden. Da var det hvertfall ikke noe problem. Men nå har jeg bagasje. Jeg håper å finne en mann på samme alder som gjerne har barn, han bør helst bo ganske nært av praktiske årsaker pga ungene. Anonymkode: 81c2a...76f Det kan gå helt fint. Ville dog gått noe ned i vekt. I hvert fall hvis du vil finne en på dine egen alder +/-5 år. Det med barna er ikke noe problem, finnes mange menn der ute i samme situasjon Anonymkode: c43cb...f76 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan gå helt fint. Ville dog gått noe ned i vekt. I hvert fall hvis du vil finne en på dine egen alder +/-5 år. Det med barna er ikke noe problem, finnes mange menn der ute i samme situasjon Anonymkode: c43cb...f76 Ja, jeg er nødt til å gå ned litt. Har planer om det 😊 Jeg tenker at det kan bli vanskelig med skolekrets og sånn... Men nå har jeg jo ikke fått sjansen til å sjekke ut markedet heller, aner ikke hvor mange single menn det er her jeg bor. Anonymkode: 81c2a...76f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Kommer helt an på hvor høyt du legger lista. Det er mye bagasje her, for å være helt ærlig. Erfaringsmessig, når kvinner nevner å sminke seg, stelle hår/negler og lignende når det kommer til hvordan de tar var på utseendet sitt, betyr det at de ikke trener, spiser mye/usunt og er overvektige og kvapsete. Det er i så fall en ting det går an å ta tak i, dersom en vil ha mer og bedre å velge i. Anonymkode: b398b...6c2 1 1
Helene Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Er 53, middels kilo, passe høyde, midt på treet pen. Nysingel. Kunne ikke tenke meg en annen mann. Orker ikke tenke tanken engang. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Helt ærlig? Det er dritvanskelig! Spesielt med unger. Anonymkode: 14aa5...4e7 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Hvorfor har du sånn hastverk med å finne deg en ny når du knapt er ute av forholdet du er i? Høres it som du har sterk angst for å være alene? Min erfaring er at kvinner som er litt desperate etter kjæreste, har større risiko for å brenne seg på noen frosker (som egentlig viser seg å være giftige padder) underveis. Anbefaler vel alle som leter etter noe seriøst å holde seg unna datingsider som Tinder o.l. Forviller man seg inn der er det lett å miste motet og tenke at det å finne seg kjæreste er nærmest umulig. Snakker på vegne av flere single venninner. De fleste av dem syns det er vanskelig å finne seg noen. Men det handler nok like mye om at de leter på feil steder og har blitt mer selektive med årene. Anonymkode: 5f458...c4c 5 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Ts, det kommer vel helt an på hva slags mann du liker. Kjæreste kan man jo finne seg så fort man laster ned tinder (mange som vil ha et seriøst forhold), men om de står til din smak blir jo opp til deg å dømme. Vil du ha en typisk modellmann som alle vil ha en bit av, blir det en større utfordring, men desto mer spennende. Jeg pleier å gå for sistenevnte og det har ikke funket hittil. Anonymkode: 974c7...aa4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Du er noe overvektig. Anonymkode: a6d50...43d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Helt ærlig? Det er dritvanskelig! Spesielt med unger. Anonymkode: 14aa5...4e7 Nå ville ikke jeg blitt sammen med ei som har barn fra før siden jeg er en barnløs mann. Jeg tror det letteste for ts er å bli sammen med en som har barn fra før, kanskje rundt samme alder +/-5år. Anonymkode: a6d50...43d 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Jeg er 39, blir 40 i år. Singel i Oslo, uten barn, 163cm og 53kg- siden du nevner det. Det oppleves ikke som et problem for meg å få dater. Det vil nok gå fint for deg og. Ikke alle menn vil ha tynne damer heller. Bare gå på Tider, så ser du det finnes de som søker formfulle damer. Mange skriver også at det er fint å møte en dame med barn, selv om de ikke har selv. Du får begynne å date litt når du er klar 🙂 Anonymkode: 6ec7a...500 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå ville ikke jeg blitt sammen med ei som har barn fra før siden jeg er en barnløs mann. Jeg tror det letteste for ts er å bli sammen med en som har barn fra før, kanskje rundt samme alder +/-5år. Anonymkode: a6d50...43d Det var meg du siterte. Det er ikke vanskelig å finne noen som vil ha meg selv om jeg har barn. Det er mer det at det er vanskeligere å få tiden til å strekke til. Det må planlegges mer og selvfølgelig må de komme overens også. Han og barna altså. Overraskende nok så er det vanskeligst å finne en med barn fra før. Jeg vet ikke hva det kommer av, men å finne en barnløs man, som vil ha meg, er ikke vanskelig. Det er mer det å få alt til å klaffe som er vanskelig. Jeg har For øvrig store barn. Tenåringer. Kan være derfor at menn ikke ser på det som noe problem. Å finne tid til å date. Å finne en som jeg liker og som liker meg tilbake. Det er vanskelig. Anonymkode: 14aa5...4e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det var meg du siterte. Det er ikke vanskelig å finne noen som vil ha meg selv om jeg har barn. Det er mer det at det er vanskeligere å få tiden til å strekke til. Det må planlegges mer og selvfølgelig må de komme overens også. Han og barna altså. Overraskende nok så er det vanskeligst å finne en med barn fra før. Jeg vet ikke hva det kommer av, men å finne en barnløs man, som vil ha meg, er ikke vanskelig. Det er mer det å få alt til å klaffe som er vanskelig. Jeg har For øvrig store barn. Tenåringer. Kan være derfor at menn ikke ser på det som noe problem. Å finne tid til å date. Å finne en som jeg liker og som liker meg tilbake. Det er vanskelig. Anonymkode: 14aa5...4e7 Dette stemmer nok, men generelt vil ikke barnløse menn oppdra/forsørge en annen manns barn. Anonymkode: a6d50...43d 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette stemmer nok, men generelt vil ikke barnløse menn oppdra/forsørge en annen manns barn. Anonymkode: a6d50...43d Det vil helst ikke kvinner heller, men det finnes eksempler på begge Anonymkode: 6ec7a...500 2 3
Campine Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 Er snart 50 år her. Har tre barn og normalt utseende. Har aldri opplevd problemer med å finne meg ny partner når jeg har vært singel. Mitt råd til deg er å ikke stresse med å komme deg inn i nytt forhold. Ta vare på barna dine nå som de opplever at foreldrene går hver til sitt. Jobb med selvtilliten. Når tiden er inne for en ny partner vil det helt sikkert ordner seg😊 Selv er jeg nysingel etter et lengre forhold. Skal slettes ikke stresse med å finne meg ny partner. Heller forsøke å finne meg selv først😉 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vil helst ikke kvinner heller, men det finnes eksempler på begge Anonymkode: 6ec7a...500 Hørt om hypergamy? Anonymkode: a6d50...43d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan gå helt fint. Ville dog gått noe ned i vekt. I hvert fall hvis du vil finne en på dine egen alder +/-5 år. Det med barna er ikke noe problem, finnes mange menn der ute i samme situasjon Anonymkode: c43cb...f76 Ja det er vanskelig for de fleste for etter lange forhold vet en hva en ikke vil ha i livet sitt. Så må en vurderer da om det å bo alene er bedre enn med en håpløs mann?? Jeg skal aldri inn i noe forhold igjen. Er så godt å være single. Gjør som jeg vil hele tiden. Er mye rart på online dating men det finner du vel ut som resten av oss. Mye utroskap ute og går det vil du og merke hvis du skal ut å date. og selvsagt kg rådene over alle råd. Ikke date utenfor din liga. så må du senke kravene betraktelig for lett å finne nytt forhold. Pluss huske at 50% av det meste vil brytes. Så er det masse menn som er flinke på å spille på at de er interessert for å få sex Er du overtenker som de fleste damer er . Jepp dating er til tider mentalt tungt. Men lykke til🍀 Anonymkode: 6a336...a56
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 Jeg er på samme alder som deg, men uten barn, og det oppleves som mer bagasje enn å ha barn. Mange menn på vår alder og noen ør eldre er ferdig med barn og vil ha dame som er i samme situasjon. Anonymkode: fdcb0...6a6 3
ClausSaus Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dame på 38 år. Ser yngre ut. 165 høy, 72 kg. 2 barn (3 og 10 år). Bor rett utenfor Oslo. Oppegående og hyggelig person som snakker lett med de fleste. Sminker meg og ordner håret, midt på treet+ i utseende. Er det sannsynlig at jeg vil finne meg en ny mann? Jeg har ikke datet på 15 år og aner ikke hvordan det fungerer nå for tiden. Da var det hvertfall ikke noe problem. Men nå har jeg bagasje. Jeg håper å finne en mann på samme alder som gjerne har barn, han bør helst bo ganske nært av praktiske årsaker pga ungene. Anonymkode: 81c2a...76f Kommer helt og holdent an på hvor du selv legger lista med hensyn på krav til mannen. Det er drøssevis av menn der ute som er åpne for noe seriøst med en middels høy tobarnsmor på 38 med OK utseende og en BMI på under 27. At du nylig er blitt singel etter et langt forhold er bare et pluss. Så absolutt ikke noe problem i seg selv. Men mange av disse karene er nok derimot du ikke interessert i. Og så er spørsmålet: Hvor mange? Det er det bare du som kan svare på. For å si det brutalt: Hvis det du er på jakt etter er en jevnaldrende høyt utdannet og velstående hobby-fotomodell på over 1.90 vil du nok oppdage at han kan få barnløse kvinner i 20-årene istedet for en tobarnsmor som nærmer seg 40. Og ikke glem at selv om mange nok vil ønske å gå på date med deg vil mange av disse bare være ute etter et kjapt knull. Så ta bevisst stilling til om dette er noe du er interessert i. Men kan du finne en bra kar for noe seriøst? Absolutt. Endret 5. august 2022 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #20 Skrevet 5. august 2022 Så lenge du er greit i form fysisk går det sikkert bra? Jeg har fødselsskade og hadde aldri turt å date en ny. Hvilken mann vil ligge med ei som har ødelagt underliv fra å ha født en annen sitt barn liksom... Anonymkode: 04692...59e 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå