Gå til innhold

Hvor mye sosiale er dere foreldre med de andre foreldrene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen og skolen? 

Jeg har dratt meg med på barnebursdager utallige ganger og sittet der med de andre foreldrene. Jeg rett og slett hater det. Noen ganger kan være ok, men de fleste gangene er jeg hun stille og føler meg malplassert. 

Hvor mye sosial er dere med de andre foreldrene? Hører noen arrangerer treff for bare mammaer osv., er det veldig vanlig? Og hva om man ikke møter, blir man stemplet som hun rare, sære med en gang? 

Føler meg så unormal som ikke syns det er noe koselig å sitte og mingle i timesvis.. 

Med venner er det noe annet, da elsker jeg det. Klarer ikke være med selv i sånne her lag. 

Anonymkode: 49519...a59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig her, utover at en var tilstede i bursdager da barna var veldig små.

De vi omgåes litt er der det er mer naturlig, foreldre til barn i samme nabolag, som da også er naboer. Men mer i form av at en tar en prat på trappa  til hverandre, noen drar fram ei kaffekanne og hva enn en måtte ha i hus og by på. Aldri noe organisert.

Anonymkode: 57aac...344

Skrevet

Lite...litt mer når sønnen begynte på skolen..da kunne vi prates på bursdager eller foreldre møter...men utenom det. Ingen ting...vi bor også litt unna der de andre i klassen hans bor. Liksom vi bor på et felt..de på et annet..så det blir ikke le kontakt med foreldre på fritiden 

AnonymBruker
Skrevet

Som det skulle vært meg 😂 barnebursdager er virkelig det verste jeg vet, og jeg har lite kontakt med andre foreldre. Jeg er nok hu sære som sitter malplassert i et hjørne 😂 

Anonymkode: 2800b...a7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I barnehagen og skolen? 

Jeg har dratt meg med på barnebursdager utallige ganger og sittet der med de andre foreldrene. Jeg rett og slett hater det. Noen ganger kan være ok, men de fleste gangene er jeg hun stille og føler meg malplassert. 

Hvor mye sosial er dere med de andre foreldrene? Hører noen arrangerer treff for bare mammaer osv., er det veldig vanlig? Og hva om man ikke møter, blir man stemplet som hun rare, sære med en gang? 

Føler meg så unormal som ikke syns det er noe koselig å sitte og mingle i timesvis.. 

Med venner er det noe annet, da elsker jeg det. Klarer ikke være med selv i sånne her lag. 

Veldig mye da barna var små, men hadde venninner med barn på samme alder. 
Nå er barna ungdommer, og jeg har lite kontakt med andre foreldre, ungdommene styrer selv. Jeg har mine egne venner nå. 
Gled deg til det. Det er ikke alle «mødre» av barnas venner en føler en har så mye til felles med 

Anonymkode: 8ed7f...33f

AnonymBruker
Skrevet

mine foreldre var ikke en gang med når jeg skulle feire barnebursdager i alle fall. De bare slapp meg av i nærheten av der bursdagsbarnet holdt til. Så dukket de opp igjen etterpå, når bursdagene var ferdige, for å plukke meg opp igjen.

men de kom aldri inn i døren for å si HEI eller noe som helst...        

Anonymkode: 57648...185

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I barnehagen og skolen? 

Ingenting, ikke vanlig her

Anonymkode: abf43...e20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...