Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bæresele anbefaler du til baby fra 1-6 mnd?🥰 Mannen skal snart ut i jobb igjen etter endt ferie, og det hadde vært godt å kunne bært på babyen og hatt hendene frie til å gjøre ting hjemme på dagtid😊 Hun liker å sove i babynest også men det er jo begrenset hvor lenge

Anonymkode: 61f6c...919

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde kun 1 bæresele da babyen var så liten, men likte det ikke. Vi har ergobaby omni 360 og jeg følte baby var alt for liten oppi der og fikk dårlig støtte. Bæresjal ble min redning ❤️ Jeg er førstegangs og trodde ikke jeg skulle like sjal, virket så komplisert med knyting osv. men jaggu kan man ta feil! Jeg har Aldoria og bruksanvisningen som følger med er veldig enkel å følge, gikk av seg selv etter bare en knyting 👌🏻 Med tidenes klistremerke så gjorde sjalet livet veldig mye enklere! H*n kunne sove oppi der i flere timer. Brukte det på butikken, hjemme og på tur. Bare knøt det på meg hjemme og puttet baby rett oppi fra bilstolen når vi skulle ut 👌🏻

Baby er nå snart 7 mnd og endelig har vi glede av bæreselen også, men mest pappaen som bruker den, jeg koser meg fortsatt masse med sjalet 🤗

Anonymkode: 72df2...3a8

Skrevet

Brukte caboo close de første seks ukene, og angelpack etter det. Barnet har sittet kjempegodt i den hele veien. Han er seks mnd nå.

AnonymBruker
Skrevet

Angelpack. Husk å krysse stroppene på ryggen, så den sitter godt. 

Anonymkode: 199a9...5e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Angelpack. Den kan brukes fra nyfødt. Veldig myk og god, god også når det er varmt siden den er så lett, og tar utrolig liten plass når du pakker den sammen. 

Jeg hadde en caboo close med eldsten, og den hatet vi alle sammen. Forferdelig mye stoff, så både jeg og baby ble gjennomsvett, og den bare seg hele tiden, selv da babyen bare var 2,5 kg. 

Hadde også en Ergobaby 360, men den var stiv og klumpete og stor, og kan ikke brukes fra nyfødt med mindre du har en nyfødtinnlegg inni = enda mer klumpete styr... 

Har hørt mye godt om Ergobaby embrace også. 

Anonymkode: 40337...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby embrace er perfekt til de minste, myk og god. Og enkel å få på.

Anonymkode: efff8...58a

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en sele fra Líllébaby, som fungerer bra fra nyfødt. Vi kjøpte den når eldste var for tung til elastisk sjal, men den kan justeres til å passe små babyer.

Den er godkjent fra 3,6 til 20 kg, men gir dårlig støtte til større barn. Til små babyer fungerer den derimot fint, så lenge man har magebeltet høyt oppe og bretter ned nakkestøtte-panelet.

Hvis baby liker å sove i vogn som står stille kan du bruke babycall og få gjort mye. Jeg foretrekker det, siden det kan være tungt å ha en stor baby på magen. Desverre sover hun bare i vogn når det regner, og her er det bare bygevær.

Anonymkode: 949bd...e3a

AnonymBruker
Skrevet

Angelpack, men den må snurpes sammen i panelet den første tiden, men den er deilig myk og tynn og lett 🥰 Den fås veldig billig på finn, og bæresele kan kjøpes og selges brukt helt uten problemer 😊 Kahubaby er også et alternativ, vanskeligere å få tak i brukt men virkelig verdt pengene å kjøpe ny! 

Anonymkode: 7fed7...db4

AnonymBruker
Skrevet

Angelpack er den desidert beste av de fire vi har testet. Elsker den! Har brukt den så mye med eldste da vi bodde i en annen landsdel og reiste en del hjem til besteforeldrene. Så grei å ta av og på selv, og han trivdes så godt oppi der. Han var også en som ville være med på alt jeg gjorde, og her var det så lett å smette ham oppi midt i hvilket som helst gjøremål. Deilig at yngste ikke er like klistremerke, men jeg savner litt den nærheten. Han får noen barnehagehentinger oppi der da ❤️

Anonymkode: b56d5...851

AnonymBruker
Skrevet

Eg er veldig nøgd med Tula Standard.

Brukte denna med babyinlegg på ein prematurbaby. Slutta bruka den i skog og mark når ho var 17-18 månader. Eg hadde den seriøst over alt, den vokste godt saman med baby. Det er eit undervurdert merke.

Anonymkode: 8e44f...543

AnonymBruker
Skrevet

TS her, tusen hjertelig takk for alle svar🥰 

Anonymkode: 61f6c...919

AnonymBruker
Skrevet

Elsker vår ergobaby embrace, beste kjøpet jeg har gjort til lillesøster! Så myk og god!  Hadde caboo close til storebror, men mislikte den sterkt. Gikk med han over til ergobaby adapt, og trivdes veldig godt med denne fra ca 4 mnd alder.

Anonymkode: bf166...e68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...