Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var din? 

Jeg har hatt 1 mensen, ca 10 mnd etter fødsel. Det er 1,5 mnd siden nå, og nå har jeg opplevd å spotte bittelitt. Litt brunt for noen uker siden, og litt lyserosa nå. 

Tidligere har jeg aldri spottet, bare hatt rett på en kraftig menstruasjon. Men jeg har pcos og aldri hatt regelmessig mens. 

Grunnen til at jeg spør, er om jeg burde bekymre meg for spottinga..vet at blødning mellom mensen kan være et dårlig tegn mht celleforandringer,noe jeg har hatt en del av tidligere (og operert bort, samt det er kun noen måneder siden siste celleprøve som så fin ut)

Anonymkode: a4929...2ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke noe om spotting, men syklusen min endret seg etter svangerskapene. Før jeg fikk barn, hdde jeg er syklus på 28 dager.

Etter førstemann fikk jeg mensen etter ca 10 måneder, og syklusen var på 30 dager. 

Etter andremann fikk jeg mensen etter ca 1,5 år, og syklusen var på 40 dager, 35 dager og så ble jeg gravid på nytt.

Er gravid med tredjemann nå.

Anonymkode: 4bbd3...54a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk igjen mensen 2,5 mnd etter fødsel, og har fortsatt ikke fått mensen på nytt. Går fortsatt å venter på den. Baby er straks 5 mnd. Hadde syklus på 28 dager, så en lang periode på 36-38 dager før jeg ble gravid. Spent på hvordan syklusen min blir framover.

Anonymkode: 1f4d6...0d1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde så veldig kraftig mens ca 4 uker etter fødsel. Var så mye at jeg ble bekymret. Men det var visst normalt. Jeg ammet ikke så som sagt fikk jeg mensen ca 4 uker etter fødsel. Hadde jo da blødd hele tiden litt i renselse. Så ble det stabilt hver mnd, men da jeg kom til 3 vaksine så kom det annenhver uke 2 ganger. Nå er jeg gravid igjen. Digg å slippe for en periode:) 

Anonymkode: 4a358...ebf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...