Gå til innhold

holde ut eller ta Sobril ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har traumer og det ble trigget i går. 

Da fikk jeg en del symptomer og har fortsatt litt symptomer i dag, prikking i beina og det føles som om hele kroppen rister litt , stram i brystet, urolig….

Lurer på om det er bedre å droppe Sorbil hvis jeg klarer å tolerere symptomene. At jeg klarer å ha det litt ubehagelig.

Min teori er at hvis  jeg dropper Sobril, vil kroppen fikse seg selv og bli enda sterkere.

Men hvis jeg tar Sobril vil kroppen stoppe med å bygge seg sterkere, fordi den ikke ser noe å bygge, og vil stoppe å fikse selv. 

sobril vil da ødelegge kroppens egen «restitusjon» , hvis du skjønner hva jeg mener.

Kan dette stemme? Er det bedre å droppe Sobril? 

Anonymkode: 2357d...f42

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes resonnementet ditt er klokt.

Selv bruker jeg Sobril i blant, men bare for søvn - det er det jeg har fått det forskrevet for.

Jeg har k-ptsd, og det har skjedd at jeg har kjent på fristelse til å ta Sobril i forbindelse med at jeg blir trigget. Særlig før jeg skal gjøre noe jeg synes er fryktelig skummelt. Men jeg tenker akkurat som deg. Jeg vil ikke være feig og unngå det ubehagelige. Eksponering makes you stronger, sies det jo 🤓 

Jeg synes du skal høre på den resonnerende delen av hjernen og la være å ta Sobril hvis du ikke MÅ ha det.

🫶🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere tatt Sobril i sjeldne tilfeller. Fellesnevner når jeg valgte å ta det var at det var en uvanlig situasjon og at jeg hadde søvnmangel samtidig. Da hjalp Sobrilen meg å snu ting før det ballet på seg. Bare en kveld og natt med god søvn hjalp til å stoppe nedturen før det rakk å utvikle seg til noe mer alvorlig.

Brukte det ikke i vanskelige situasjoner som skjedde regelmessig. Ting jeg måtte gjennom i hverdagen måtte jeg uansett takle uten beroligende i det lange løp, eller løse på andre måter.

Legen gav meg råd om at jeg kunne spørre meg selv hvis jeg var i tvil: Er dette noe jeg burde klare nå?

Anonymkode: cd0eb...080

AnonymBruker
Skrevet

Prøv gode puste øvelser og avspenningsteknikker. Alt dette sitter i hodet. 
stakkars deg ❤️ Dette er ikke godt 

Anonymkode: f71cb...0f3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...