Gå til innhold

Hva har skjedd med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å si ifra, jeg har fått nåkk av å bli behandlet som en dritt og ikke bli respektert.

For noen uker siden satt jeg en kollega på plass, hun hadde bygget opp en stor irritasjon i meg, og hun hadde vært slem over lengre tid og jeg har bare vært stille og ikke sagt ifra. Har prøvd litt, men da har hun overkjørt meg. I flere måneder har jeg tatt imot dårlig oppførsel fra denne kollegaen.

Men denne gangen hadde jeg fått nåkk og sa i affekt med bestemt stemme: « Kari? Vet du hva? Jeg syns du er ganske egoistisk jeg, at du kanskje burde tenke på andre enn bare deg selv, du klager over ditt og datt, men er ikke noe bedre du da!»

Jeg var så ufattelig lei av å godta dritt, at nå hadde det gått for langt.

Har noen opplevd det samme? 

Anonymkode: 87c8a...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer med alderen. Husker jeg nevnte det for moren min, en stund etter at jeg hadde passert 30, at jeg var blitt tøffere på sånt, og hun bare lo -Ja, er det ikke deilig? :ler: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (9 minutter siden):

Det kommer med alderen. Husker jeg nevnte det for moren min, en stund etter at jeg hadde passert 30, at jeg var blitt tøffere på sånt, og hun bare lo -Ja, er det ikke deilig? :ler: 

Hehehe, jeg er faktisk 31 år😄….

Men jeg ønsker ikke å la det bygge seg opp og så smelle…. Jeg vil helst sette klare grenser med en gang, slik at jeg får respekt fra dag 1, istedenfor å tolerere i flere måneder også sprekke🫤

Anonymkode: 87c8a...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...