Gå til innhold

fyr som vil haste seg inn i et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

har snakket en stund med en fyr som er veldig pågående med å spørre om å møtes, men viser lite interesse på melding ellers. Vi har møttes en gang (ikke skjedd noe mellom oss) i vår, var hyggelig. Vi har ikke møttes i sommer da jeg har vært en stund i utlandet, og denne uka har han spurt tre ganger om når jeg var tilbake (og fått svar). Når jeg var på ferie tok han lite kontakt. Har vært passiv selv det skal jeg innrømme, men kjenner det er lite sjarmerende når man ikke holder en samtale gående, når jeg spør utdypende om noe får jeg bare korte svar tilbake. Får nesten inntrykk han bare vil møtes ofte for å få ting i boks, ikke minst når han denne uka spør om det samme tre ganger. Hva tenker dere? er det ikke viktig at en mann også viser interesse med meldinger ellers?

Anonymkode: 93761...459

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med at han vil haste seg inn i et forhold å gjøre?

Anonymkode: 0871b...eba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva har dette med at han vil haste seg inn i et forhold å gjøre?

Anonymkode: 0871b...eba

Tror heller det er en kroppsdel han vil haste inn i TS.

Anonymkode: 17dd8...5c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror heller det er en kroppsdel han vil haste inn i TS.

Anonymkode: 17dd8...5c7

👌

Anonymkode: ca6dd...f68

AnonymBruker
Skrevet

Ingen mann med respekt for seg selv gidder å fore oppmerksomhetsbehovet ditt med masse meningsløse meldinger forbi bare the basics. Hvis du er interessert, vil du gjøre en effort for å treffes. Hvis du bare er ute etter gratis oppmerksomhet, fortsetter du å dra ut meldingsutvekslingen i det uendelige.

Menn som ikke er desperate, og er trygge på at de har alternativer, vet å dra ut pluggen når det blir tydelig at det er det du holder på med, svarer mindre/kortere, og retter oppmerksomheten sin mot mer tilgjengelige mennesker og ting å gjøre.

Spiller du sånne spill som dette, så ikke klag når du ender opp med å bare kunne velge i siklende, desperate, taktløse, beklage de puddinger du spyr av tanken på å ligge med.

Anonymkode: 8bdf5...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...