AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Okey. Så min mann har en nysingel kompis som er 40. Han nysingle kjenner jeg ikke, men han er kjekk og virker som en hyggelig fyr som burde være attraktiv for andre kvinner. Denne kompisen kommer med mange historier om andre kvinner og sexopplevelser til min mann som jeg stusser over. Det er de drøyeste historiene om de rareste kvinnfolka. Jeg har prøvd å sagt til min mann at han kompisen må enten være dårlig til å velge kvinner, eller så er han ikke så attraktiv på markedet og må ta til takke med "gærne kvinnfolk". Min mann mener at slik er dating og sex i 2022. Jeg kan komme med noen eksempler: Mange damer som vil være utro, og vil da at det skal filmes eller streames(gjerne til sin mann) Det skal kun være analsex Mye bondage og fetisjopplegg(på ONS) Jeg mener dette er ikke vanlig og at kompisen velger seg/får mye rart. Mannen min mener at sex har forandret seg de siste 10 årene. Hvem har rett? Anonymkode: bb8f8...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 DU! Enten så lyver han eller så dater han psyko damer Anonymkode: d9ccc...8a6 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Kompisene velger nok de damene ja. Mulig det ikke er helt bevisst, man at han går etter type "sexy" bilder e.l. Siden det er snakk om ONS så er det jo ikke de seriøse damene han velger seg. Det er mye rart der ute også altså, men det er faktisk ikke så vanskelig å sortere litt. Anonymkode: 3c548...119 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Som kvinne så kjenner jeg jo bare meg og mine egne venninner, men vi er normale, single damer på 38 😄 Anonymkode: e9b40...149 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Takk! Jeg tror ikke noe på at dette er normen når det gjelder norske damer. Ikke at vi alle bare kjører misjonær, men at det skal være bare rart, spesielt på ons tror jeg ikke noe på. Anonymkode: bb8f8...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Han lyver for å imponere ellers så går han etter crazy ladies med mange kinks. Det finnes jo sider som er for disse, og du kan og finne alt mulig rart på datingsider. Anonymkode: dc831...a9b 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Om man er attraktiv og har relativt høy sosioøkonomisk status så er singellivet i 30-40årene helt konge. Om man derimot ikke er attraktiv, lavere middelklasse eller man er kvinne så tror jeg at det er beinhardt og ganske trasig. Anonymkode: 9a558...eac 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Kompisen til mannen din minner meg om en av disse popmusikerne som bruker brunkrem lenge etter at de ha passert 60, forsøker å sjekke opp tenåringer, og tror de er evig unge. Når man er 40, er man ikke lenger 22. Si til mannen din at kompisen hans trenger en god psykolog som kan få ham til å ta fatt på livets høst med en smule verdighet. Anonymkode: 077e7...d98 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Er jeg enig i. Finnes ikke noe så stusselig som en umoden OG utlevd fuckboy på 50. Og så ha de liksom ikke modna mentalt, bare blitt eldre på utsida. Trist, det lukter eksistensiell krise lang vei. Anonymkode: ba58a...d5e 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Okey. Så min mann har en nysingel kompis som er 40. Han nysingle kjenner jeg ikke, men han er kjekk og virker som en hyggelig fyr som burde være attraktiv for andre kvinner. Denne kompisen kommer med mange historier om andre kvinner og sexopplevelser til min mann som jeg stusser over. Det er de drøyeste historiene om de rareste kvinnfolka. Jeg har prøvd å sagt til min mann at han kompisen må enten være dårlig til å velge kvinner, eller så er han ikke så attraktiv på markedet og må ta til takke med "gærne kvinnfolk". Min mann mener at slik er dating og sex i 2022. Jeg kan komme med noen eksempler: Mange damer som vil være utro, og vil da at det skal filmes eller streames(gjerne til sin mann) Det skal kun være analsex Mye bondage og fetisjopplegg(på ONS) Jeg mener dette er ikke vanlig og at kompisen velger seg/får mye rart. Mannen min mener at sex har forandret seg de siste 10 årene. Hvem har rett? Anonymkode: bb8f8...3cf Nå begynner det å bli noen år siden jeg var singel, men det var likedan da. Så lenge man kan, altså at man er attraktiv og skjønner seg på de sosiale kodene til kvinner så kan man i bunn og grunn få det man ønsker seksuelt. Det var når i den tiden som nyseparert jeg forstod hvor lite balanse det var mellom meg og min eks seksuelt. Hun mente hun var en premie, og skulle jeg få tilgang til sex så måtte 100 ting være på plass for at hun skulle ha "lyst"... I all min tid så har jeg alltid som singel hatt 1. bedre sex 2. mer variert og spennende sex 3. ikke måtte jobbe så mye for sex 4. bedre balanse i å ta initaitv Kompisen til mannen din lyver IKKE. Hvis du som gift mann ikke er fornøyd med ditt eget sexliv, så anbefales det sterkt å bli singel. Problemet er når man begynner å bli eldre. Hvem vil eldes alene, hvem vil eldes med noen du ikke har dyp gjensidig kjærlighet med selv om sexlivet er topp.. Så menn må gjøre et kompromiss, de må på mange måter gi avkall på et supert sexliv, for å få en de kan bli pensjonister med. Anonymkode: ff0fc...b04 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå begynner det å bli noen år siden jeg var singel, men det var likedan da. Så lenge man kan, altså at man er attraktiv og skjønner seg på de sosiale kodene til kvinner så kan man i bunn og grunn få det man ønsker seksuelt. Det var når i den tiden som nyseparert jeg forstod hvor lite balanse det var mellom meg og min eks seksuelt. Hun mente hun var en premie, og skulle jeg få tilgang til sex så måtte 100 ting være på plass for at hun skulle ha "lyst"... I all min tid så har jeg alltid som singel hatt 1. bedre sex 2. mer variert og spennende sex 3. ikke måtte jobbe så mye for sex 4. bedre balanse i å ta initaitv Kompisen til mannen din lyver IKKE. Hvis du som gift mann ikke er fornøyd med ditt eget sexliv, så anbefales det sterkt å bli singel. Problemet er når man begynner å bli eldre. Hvem vil eldes alene, hvem vil eldes med noen du ikke har dyp gjensidig kjærlighet med selv om sexlivet er topp.. Så menn må gjøre et kompromiss, de må på mange måter gi avkall på et supert sexliv, for å få en de kan bli pensjonister med. Anonymkode: ff0fc...b04 Mener du virkelig at de fleste single kvinner enten vil ha sex og filme dette for mannen hjemme, ha analsex eller drive med bondage? Kan være tilbøyelig til at kvinner er mer åpne for dette, men at det er dette som er standard? Anonymkode: e9b40...149
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er jeg enig i. Finnes ikke noe så stusselig som en umoden OG utlevd fuckboy på 50. Og så ha de liksom ikke modna mentalt, bare blitt eldre på utsida. Trist, det lukter eksistensiell krise lang vei. Anonymkode: ba58a...d5e Vel, til din store overraskelse. En hel del Kvinner gjør akkurat det samme når de blir single etter et lengre ekteskap. Da skal alt prøves ut, da skal de slå ut håret, da skal de gjenreise kjerringa... Er de også stusselige, umodne og utlevd fuckgirl, umodne mentalt, har eksistensiell krise i en alder av 50? Eller gjelder dette bare menn? Anonymkode: ff0fc...b04 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kompisene velger nok de damene ja. Mulig det ikke er helt bevisst, man at han går etter type "sexy" bilder e.l. Siden det er snakk om ONS så er det jo ikke de seriøse damene han velger seg. Det er mye rart der ute også altså, men det er faktisk ikke så vanskelig å sortere litt. Anonymkode: 3c548...119 100% enig i dette. Det er mye rart der ute, mye psykisk problem og usikkerhet, men det er virkelig ikke så vanskelig å sortere de ut… Jeg er kvinne og har vært singel i den alderen. De damene han har møtt er virkelig ikke de man introduserer til hverken mor eller vennegjengen, og de er garantert ikke i vater. Anonymkode: 086bd...430 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener du virkelig at de fleste single kvinner enten vil ha sex og filme dette for mannen hjemme, ha analsex eller drive med bondage? Kan være tilbøyelig til at kvinner er mer åpne for dette, men at det er dette som er standard? Anonymkode: e9b40...149 Kan ikke snakke for alle kvinner, men dette er Min erfaring 1. hatt trekanter og firkanter med kvinner som jeg har truffet på byen (både mmf og ffm) 2. hatt gangbang med en kvinne (5 menn på 1 kvinne) (skjedd to ganger, med 2 forskjellige kvinner) 3. dobbel penetrasjon/sandwich med 4-5 kvinner. Fullbyrdet dp/sandwich, med en i hvert hull. 4. bondage utførte jeg utallige ganger. De fleste kvinner ønsket å prøve ut dette samt dominanse. Når jeg tenker meg om så sa de alle sammen at de likte best at mannen var den som tok styringen, den som "tok for seg", og at hun bare ble med på notene. Da har du ganske godt spillerom, for å si det slik. 5. tror jeg hadde analsex med 7-8 av 10 kvinner 6. ikke noe filming med hennes mann, men har filmet henne med hennes kamera. 7. trekant 3 ganger med en kvinne og hennes mann(forskjellige kvinner) 8 fetisj, slik som latex, lakk eller lær er det mange som introduserte meg for. Anonymkode: ff0fc...b04
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke snakke for alle kvinner, men dette er Min erfaring 1. hatt trekanter og firkanter med kvinner som jeg har truffet på byen (både mmf og ffm) 2. hatt gangbang med en kvinne (5 menn på 1 kvinne) (skjedd to ganger, med 2 forskjellige kvinner) 3. dobbel penetrasjon/sandwich med 4-5 kvinner. Fullbyrdet dp/sandwich, med en i hvert hull. 4. bondage utførte jeg utallige ganger. De fleste kvinner ønsket å prøve ut dette samt dominanse. Når jeg tenker meg om så sa de alle sammen at de likte best at mannen var den som tok styringen, den som "tok for seg", og at hun bare ble med på notene. Da har du ganske godt spillerom, for å si det slik. 5. tror jeg hadde analsex med 7-8 av 10 kvinner 6. ikke noe filming med hennes mann, men har filmet henne med hennes kamera. 7. trekant 3 ganger med en kvinne og hennes mann(forskjellige kvinner) 8 fetisj, slik som latex, lakk eller lær er det mange som introduserte meg for. Anonymkode: ff0fc...b04 Trodde ikke dette var normen jeg altså, men jeg tar tydeligvis feil. Anonymkode: e9b40...149
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: 100% enig i dette. Det er mye rart der ute, mye psykisk problem og usikkerhet, men det er virkelig ikke så vanskelig å sortere de ut… Jeg er kvinne og har vært singel i den alderen. De damene han har møtt er virkelig ikke de man introduserer til hverken mor eller vennegjengen, og de er garantert ikke i vater. Anonymkode: 086bd...430 Hvem ønsker seg vel ikke en slik dame ... Anonymkode: 077e7...d98 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 Tipper han legger på ganske godt når han forteller historier... Uansett er ikke dette noe folk flest driver med. Det tror jeg de fleste skjønner Anonymkode: 05b35...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 100% enig i dette. Det er mye rart der ute, mye psykisk problem og usikkerhet, men det er virkelig ikke så vanskelig å sortere de ut… Jeg er kvinne og har vært singel i den alderen. De damene han har møtt er virkelig ikke de man introduserer til hverken mor eller vennegjengen, og de er garantert ikke i vater. Anonymkode: 086bd...430 Jeg bare måper. Er dette det synet dere kvinner har om kvinner som er litt utenfor a4 boksen seksuelt? Jeg har aldri vært tiltrukket av kvinner med lav sosioøk. status. Helt fra jeg var i begynnelsen av 20 årene har jeg alltid, uten unntak vært tiltrukket av sterke kvinner. Kvinner med egne meninger, selvstendige kvinner, kvinner som kommer fra et møblert ressurssterkt hjem, kvinner med utdannelse og kvinner med karriere. Jeg styrer langt unna kvinner med en mental historikk, nettopp fordi du aldri vet hva som kan slå tilbake på deg. Den mest frigjorte kvinnen, med mest fantasier og kinks var advokat. I dag har hun blitt en ganske kjent advokat som frekventerer tv-skjermen noen ganger i året. Anonymkode: ff0fc...b04 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 Det er ganske normalt nå om dagen, sexen er ikke lenger som den var Anonymkode: c471d...5b6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #20 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tipper han legger på ganske godt når han forteller historier... Uansett er ikke dette noe folk flest driver med. Det tror jeg de fleste skjønner Anonymkode: 05b35...a1b Du får tro hva du vil. Men som nyseparert 30 åring, hvor jeg var på reise 120 - 150 dager i inn- og utland hvert år så var det mye man kom over. Og for eldre kvinner var jeg Deres premie for uken. Anonymkode: ff0fc...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå