AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Etter år i ett forhold med psykisk vold: Jeg forventer at folk rundt meg har onde hensikter, og hvis jeg deler noe sensitivt, da vil de bruke det mot meg senere. Jeg skjuler alt av mine svakheter og deler ikke, jeg sier ingenting om hva som er vanskelig for meg. Er dette normalt ?? Vil dette gå over? Stoler jeg ikke på folk lenger?😞Tidligere var jeg åpen og delte masse… Nå holder jeg kjeft. Dette gjelder alle, men jeg legger merke til om noen er dysfunksjonelle, da løper jeg bort fra den personen, livredd for å bli trigga. Anonymkode: 9f049...56a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Jeg tenker sånn selv og kommer aldri til å forandre meg når det gjelder den tankegangen. Har opplevd så mye jævlig i livet, at det ikke er sjans i havet å begynne å stole på noen igjen. Ja, du kaller det sensitivt, mens jeg kaller det "strategisk viktig informasjon" haha. Men det går vel ut på det samme. At man ikke ønsker å dele noe informasjon med folk, der den informasjonen kan potensielt bli brukt mot deg. Selv om den ikke skal kunne brukes mot "deg", så er det slik at hodet har konkludert at det kan den likevel, så da er det best å ikke dele noe. Anonymkode: 2d610...6de 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenker sånn selv og kommer aldri til å forandre meg når det gjelder den tankegangen. Har opplevd så mye jævlig i livet, at det ikke er sjans i havet å begynne å stole på noen igjen. Ja, du kaller det sensitivt, mens jeg kaller det "strategisk viktig informasjon" haha. Men det går vel ut på det samme. At man ikke ønsker å dele noe informasjon med folk, der den informasjonen kan potensielt bli brukt mot deg. Selv om den ikke skal kunne brukes mot "deg", så er det slik at hodet har konkludert at det kan den likevel, så da er det best å ikke dele noe. Anonymkode: 2d610...6de Men det kommer til å bli vanskelig å gå inn i ett nytt forhold og bygge tilgitt igjen. Man må gi og dele for å bygge noe sammen..? Anonymkode: 9f049...56a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 Tenker at det skal gå an med en kjæreste etter hvert, men ikke med noen andre. Slik har det vært for meg, i alle fall. Anonymkode: 96f17...230 1
Helene Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 (endret) Jeg tenkte aldri at mennesker har vonde hensikter med vilje. Helt til jeg ble gift med djevelen. Da lærte jeg noe nytt. Gikk da han gjorde seksuelle bevegelser mot barnet mitt. Det ble et meget kort ekteskap. Etterpå, trusselbrev. Overvåkning, postkasse, tlf, biler rundt huset, mm. Utad, verdens snilleste mann. Jeg ble stemplet som gal for at jeg gikk. Endret 5. august 2022 av Helene 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Helene skrev (5 timer siden): Jeg tenkte aldri at mennesker har vonde hensikter med vilje. Helt til jeg ble gift med djevelen. Da lærte jeg noe nytt. Gikk da han gjorde seksuelle bevegelser mot barnet mitt. Det ble et meget kort ekteskap. Etterpå, trusselbrev. Overvåkning, postkasse, tlf, biler rundt huset, mm. Utad, verdens snilleste mann. Jeg ble stemplet som gal for at jeg gikk. Dessverre er det mange som ikke forstår, og aldri vil forstå, at bare fordi man ser velstelt og er hyggelig og har god jobb, så kan man være psykopat. Anonymkode: 11962...e24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå