AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Sendte melding til en mann på Instagram for noen dager siden, som jeg hadde sett på Tinder. Vi sendte litt frem og tilbake på Instagram. Han virker sjukt hyggelig🥰 I morgen drar jeg hjem igjen etter sommerferien, og vi har ikke møttes enda. Jeg flytter til hans by om et halvt år. Han skrev typ «send en melding når du er på plass i «byen»😊». Så da ser han for seg at vi ikke har noe kontakt i et halvt år? Jeg synes det hadde vært koselig å sende litt innimellom, men jeg liker å tekste da.. Skjønner at ettersom vi ikke kjenner hverandre og heller ikke har møtt hverandre så ser han det som bortkastet tid. Jeg tenker også at et halvt år er lenge og han kan jo møte noen i mellomtiden, som hadde vært kjipt for meg. Jeg kommer ikke til å møte noen. Ble litt skuffet over at han satte strek for chattingen frem til jeg flytter. Synes han virket så ålreit. Anonymkode: df4de...2fe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Det er ingen som gidder å tekste i et halvt år. Anonymkode: 31848...dd7 4
Jaytee Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Jeg hadde tolket det som en liten «joke» men mulig det bare er meg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingen som gidder å tekste i et halvt år. Anonymkode: 31848...dd7 Jeg hadde giddet det😂 Anonymkode: df4de...2fe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Jaytee skrev (1 minutt siden): Jeg hadde tolket det som en liten «joke» men mulig det bare er meg. Det tenkte jeg ikke på en gang. Vi følger hverandre på Instagram, så han vil jo etterhvert se at jeg har ankommet byen hans. Hvis han ikke sletter meg før den tid. Så da dropper jeg å si fra i tilfelle det var kødd. Anonymkode: df4de...2fe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen som gidder å tekste i et halvt år. Anonymkode: 31848...dd7 joda jeg og en vi tekste i 1,5 år før vi møttes så det er mulig, Kommer an på innstillingene til de som tekster. Men jeg tok det som at han bare var høffelig ts at han ville at du skulle ta kontakt når du kommer til byen er ikke det bra da?? Halvt år er da ingenting. Anonymkode: 2c3c2...3ec 1
Grüner Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Han sier ikke at han ikke vil ha kontakt igjen før du har flyttet dit, men siden han sier: «Send en melding når du er på plass i byen…» betyr nok det at han har lyst til å møte deg, men at han ikke gidder å tekste like intenst i mellomtiden . Så jeg tror det kan være lurt å prøve å få til en date før du flytter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Han vil vel leve i mellomtiden. Hvis dere får en greie nå så kan han ikke date like fritt kanskje? Anonymkode: e7043...0d8
neon_sun Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Jeg flørta med en fyr på nettet som etter kort tid reiste på jordomseiling. 5 år etter, uten noen kontakt mellom, fikk jeg melding av han at "nå er jeg tilbake i Norge, gitt". Da var jeg forlovet og hadde en baby 😂 moralen er: ingen kan vite hva han tenker, spørr han 😁 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 neon_sun skrev (14 minutter siden): Jeg flørta med en fyr på nettet som etter kort tid reiste på jordomseiling. 5 år etter, uten noen kontakt mellom, fikk jeg melding av han at "nå er jeg tilbake i Norge, gitt". Da var jeg forlovet og hadde en baby 😂 moralen er: ingen kan vite hva han tenker, spørr han 😁 Det var jo litt søtt og veldig optimistisk😄 Anonymkode: df4de...2fe
neon_sun Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var jo litt søtt og veldig optimistisk😄 Anonymkode: df4de...2fe Haha, ja 😂
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 Ja, det hadde ikke jeg giddet. Han sier jo rett ut at han kun gidder møte deg om det er veldig praktisk for ham. Anonymkode: b176d...6d0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 Selvfølgelig vil han være fri til å date andre og gjøre som han vil. Dere har jo ikke møttes. Sjansen for at dere passer sammen er statistisk sett liten. Svært få gidder å chatte i et halvt år før man kan møtes. Jeg hadde gjort akkurat det samme som han. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 5dd47...641 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ingen som gidder å tekste i et halvt år. Anonymkode: 31848...dd7 Møtte en mann på ferie rett før korona, vi har tekstet hver dag i 2,5 år og skal endelig møtes igjen i sommer, så noen gidder. Anonymkode: 9b688...828 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 Det er ikke sikkert han mente det helt bokstavelig talt da, at dere ikke skal ha noen kommunikasjon overhodet før du har flyttet. Det ville jo være litt rart i såfall, tenker jeg 😄 hvis han er åpen for å faktisk møte deg, så er han nok åpen for litt kommunikasjon også. Tror jeg ville prøvd å sendt noen "lette" meldinger innimellom og se hvordan han responderer. Selvsagt lurt å holde det helt nedpå og ikke være intens, bare en lett og morsom tone, så fremt han ikke gir inntrykk av at han ønsker mer og dypere kommunikasjon selv da. Hvis han virker helt fjern og uinteressert, så ville jeg nok skrudd ned forventningene til møtet. Lykke til! Anonymkode: 9b688...828 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Møtte en mann på ferie rett før korona, vi har tekstet hver dag i 2,5 år og skal endelig møtes igjen i sommer, så noen gidder. Anonymkode: 9b688...828 Men dere møttes fysisk før korona? Vi rakk ikke å møtes. Matchet noen dager jeg før jeg reiste hjem etter ferie. Anonymkode: df4de...2fe
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men dere møttes fysisk før korona? Vi rakk ikke å møtes. Matchet noen dager jeg før jeg reiste hjem etter ferie. Anonymkode: df4de...2fe ja, jeg møtte han på ferie, vi fikk endel dager sammen og ble betatt av hverandre. Men da jeg reiste hjem var det ikke noe snakk om at vi skulle gjøre noe for å treffes igjen, men vi la hverandre til på some. Så bare holdt vi kontakten, skrev litt god morgen og natta-meldinger, noen dager snakket vi MYE, andre dager mindre, men sakte men sikkert ble vi skikkelig godt kjent og føler begge at vi må faktisk møtes igjen for å finne ut hva dette er/kan bli. Han har vært så åpen og delt så mye at jeg føler jeg kjenner han bedre enn den forrige samboeren jeg hadde. Så vi får se nå da 😄 kan jo bli skuffet begge to, men må prøve. Hvis han er imøtekommende på mld så kan du jo si at du skal en tur til den byen hans for å se på en leilighet eller noe og høre om han har tid til å møte deg kjapt da? Ikke bra å lyve, men målet helliger midlet eller hva det heter... Anonymkode: 9b688...828
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 Jeg tenker at han sikkert vil du skal si ifra når du bor der, eller at du legger ut et bilde som tyder på at du er der. Men ikke at dere ikke skal ha mer kontakt før det. Hva hadde vært poenget med å legge deg til på instagram da? Hvis du er interessert og ikke vil at han skal møte en annen i mellomtida, bør du være litt frempå. Kanskje dere kan møtes snart? Anonymkode: e0edf...564 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå