Nafiaa Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Dette gjelder et barn. Barn skal jo uansett bare ha en dose med vaksine. Mitt barn har hatt korona to ganger og var såvidt noe syk i det hele tatt. Uansett når man har hatt korona to ganger, hvorfor går da korona-passet til barnet ut snart? Det er rart, for mitt barn har da liksom to doser. Gjennomgått smitt for voksene gjør jo at det teller som en dose. Hva er greia her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 6. august 2022 #2 Del Skrevet 6. august 2022 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene til koronarommet. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 10. august 2022 #3 Del Skrevet 10. august 2022 Ble smitten bekreftet med PCR test? Om ikke så er det jo ikke rart, men om det er registrert så ville jeg undersøkt hvorfor det ikke teller med. Ikke helt sikker på hvem du skal snakke med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Må bekreftes med pcr-test, men får en tatt det mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg