AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Jeg har betennelse i tarmen som skaper mye problemer for meg, spesielt med tanke på hygiene og at jeg føler meg ekkel. Jeg føler meg så annerledes enn "alle andre", men folk sier det er mye mer vanlig med tarmproblemer enn man tror, folk snakker bare ikke høyt om det. Har du tarmproblemer? Hvilke symptomer har du? Hvordan ser dagene dine ut? Anonymkode: 5f61d...ba6
Topsi Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Jeg har irritabel tarm, mange ganger får jeg diare og jeg fiser veldig mye. Hvis jeg må på do, då må jeg innen noen minutter, kan ikke vente f eks en time. Pga det spiser jeg aldri før jeg skal på lengre bussturer f eks
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Jeg har vekselvis forstoppelse og diarè, masse luft i magen, foodbaby hver kveld. Luftsmerter ganske ofte.. antagelig ibs.. Anonymkode: 005d1...c7f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Har ingen tarmproblemer Anonymkode: 65c2c...9f3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har betennelse i tarmen som skaper mye problemer for meg, spesielt med tanke på hygiene og at jeg føler meg ekkel. Jeg føler meg så annerledes enn "alle andre", men folk sier det er mye mer vanlig med tarmproblemer enn man tror, folk snakker bare ikke høyt om det. Har du tarmproblemer? Hvilke symptomer har du? Hvordan ser dagene dine ut? Anonymkode: 5f61d...ba6 Har en kronisk betennelse som gir stor plager. Sterke smerter i mage og rygg gjennom hele dagen, diaré i mange timer hver dag, blir dårlig uansett hva jeg spiser, tar ikke opp fett i kroppen, vekttap, smerter i ledd og muskler, hodepine, konstant trøtt og sliten. Fikk en medisin nå som har hjulpet endel, men har sjekket kroppen og symptomene i mange år før jeg oppdaget denne medisinen. Ble kalt for ibs en stund, så var det vist psykiske problemer, så forsto en lege at det var noe høyere crp når jeg var på det verste. Har sjekket med koloskopi, tatt massevis av blodprøver, allergitester og avføringsprøver. Har kronisk betennelse i magesekken, skal sjekke opp og med etter skader fra dette over tid. Etter en uke på ny medisin har jeg noe mer energi og holder på maten. Anonymkode: c2fb9...ff7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Ble skada av å føde så jeg klarer ikke å presse hvis avføringen er for fast. Anonymkode: c0347...944
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 I følge doktoren har jeg antakeligvis IBS. Før måtte jeg løpe på dass hver dag etter middag og etter jeg hadde spist noe med oppvarmet (men ikke kald) melk i. Prompet som en gal om jeg spiste sjokolade eller brunost. Men de siste par årene har jeg egentlig ikke vært noe plaget med det, untatt episodevis. Anonymkode: 8fe63...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå