AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Sønnen min har postmann som forbildet. Han løp for å hilse på postmannen. Postmannen var ikke blid og hastet seg videre. Jeg har tenkt på det og tenker å sende klage. I motsetning til postmannen stod det brannbil med brannmenn ute i parkering. De var veldig hyggelige. Hvorfor er noen frekke mot barn Anonymkode: 483f1...754
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Han var vel ikke frekk, men måtte haste videre. De har tross alt et viss alltall timer å levere på. Brannmenn som står stille har faktisk ikke noe annet enn å vente på neste oppdrag. Trollkjerring. Anonymkode: b1bf2...7a2 14
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sønnen min har postmann som forbildet. Han løp for å hilse på postmannen. Postmannen var ikke blid og hastet seg videre. Jeg har tenkt på det og tenker å sende klage. I motsetning til postmannen stod det brannbil med brannmenn ute i parkering. De var veldig hyggelige. Hvorfor er noen frekke mot barn Anonymkode: 483f1...754 😂 Anonymkode: 8b762...f52 1 4
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 (endret) Postmannen har tidskjema han må holde, han var ikke frekk. Hadde brannmennene fått alarm måtte de ha rykket ut fortere enn det postmannen må, hadde de vært frekke også da? Endret 4. august 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Liker vel ikke barn da. Jeg hilser ikke på fremmede barn selv jeg. Har absolutt null interesse av de. Anonymkode: b9dcb...ed4 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Ingen bryr seg om ungen din, er så lei av dere enslige mødre som forventer så mye fra alle andre🙄 Anonymkode: cd488...7a9 5 2
- Brian Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 (endret) Postmann og brannmenn - har på følelsen av at nå som vi er i august, begynner ferien å bli vel lang, og kvaliteten på trollingen har litt høyere nivå i helgene i skoleåret. Endret 4. august 2022 av - Brian 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Hva mener du med "frekk", hva skal du klage på? Anonymkode: 513a0...582
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Kan du ikke sende en klage, TS, og når du ikke får ønsket respons, kan du da ta det videre til media? Det er viktig at samfunnet får vite at postmannen er frekk nok til å ikke hilse på sønnen din når han er på jobb Anonymkode: 11ccd...11f 3
GammelKaktus Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Er jo litt frekt av deg og da og faktisk forvente at man har tid til å godsnakke med barn når man er på jobb. For all del, hyggelig for de som gidder å ta seg tid og barna setter pris på det, men å forvente det blir noe annet. Men men, du får bare sende en klage da så blir det litt underholdning for de i lunsjen. 😄 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sønnen min har postmann som forbildet. Han løp for å hilse på postmannen. Postmannen var ikke blid og hastet seg videre. Jeg har tenkt på det og tenker å sende klage. I motsetning til postmannen stod det brannbil med brannmenn ute i parkering. De var veldig hyggelige. Hvorfor er noen frekke mot barn Anonymkode: 483f1...754 Herregud! Du er ikke sentrum of the universe! Ingen bryr seg om du sender in en slik klage- ikke heller postbudet. Ingenting vil skje. I tillegg syns jeg du overdriver og virker tro du er lit bedre en andre og fortjener extra. Anonymkode: 1a9c2...93b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sønnen min har postmann som forbildet. Han løp for å hilse på postmannen. Postmannen var ikke blid og hastet seg videre. Jeg har tenkt på det og tenker å sende klage. I motsetning til postmannen stod det brannbil med brannmenn ute i parkering. De var veldig hyggelige. Hvorfor er noen frekke mot barn Anonymkode: 483f1...754 å herregud, snakk om og være hårsår Anonymkode: a0427...b2e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 Hvordan gikk det med barnet? Han ble vel traumatisert for livet? Anonymkode: 2ddac...0d2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 Er det samme barnet som ble lei seg da kassadama ikke smilte? Og nå glemte postmannen å gi klem? Anonymkode: 5052e...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 Jeg har vært postbud tidligere, og de er som folk flest, forskjellige. Synd at barnet ditt fikk en dårlig opplevelse, hadde det vært meg så skulle han få gått ruta for meg, mens jeg spiste is Anonymkode: 69660...156 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 Høye forventninger til en stakkars postmann! Å prate med småunger er ikke akkurat del av arbeidsinstruksen hans, og et tidsskjema å holde har han vel gjerne også. Selvsagt kommer du ingen vei med å klage, med mindre postmannen kom med dypt ærekrenkende ytringer mot ungen din. PS. Skjønner at sønnen din ble skuffet, men sånn er livet. Anonymkode: 7ce65...7a1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 Du kan se denne sammen med sønnen din. Kanskje det hjelper! Anonymkode: 2a930...27a
Gjest Ghostface Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 Han gjorde bare jobben sin og har kanskje tidsskjema å følge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå