Pinner Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Hvordan feiret du/dere barnets ettårsdag? Har du noen tips til aktiviteter ? Eller hadde dere ingen aktiviteter kanskje? 🐣
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Pinner skrev (1 time siden): Hvordan feiret du/dere barnets ettårsdag? Har du noen tips til aktiviteter ? Eller hadde dere ingen aktiviteter kanskje? 🐣 Vi har ikke feiret barnebursdag før de ble 4 år. Når de var så små, kun familie. Anonymkode: 6535f...c08 3
Sofakona Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Bare voksen bursdag med familien. Hadde ikke barnebursdag før 2 klasse 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Den ferske ettåringen og jeg tilbrakte det meste av dagen hos dyrlege etter at hunden ble akutt syk på morgenen. Jubilanten var ganske fornøyd med det, mye spennende å se på et veterinærkontor. Ellers fikk hun gave og kake på ettermiddagen. Og kaken hadde jeg laget for at det skulle være spennende for en ettåring, med krem, gelé, bær, en mer sprø bunn, altså mange konsistenser og mye å grise med. Det var bare hun og jeg og heldigvis hunden hjemme, mannen var på jobb. Anonymkode: 67dbd...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Har ikke hatt (og heller ikke hørt om) barnebursdag til ettåringer. Den tidligste barnebursdagen jeg har vært i har vært til treåringer. En som fyller ett kan jeg ikke se har videre utbytte av andre ettåringer eller typiske bursdagsaktiviteter? Anonymkode: ed737...fe1 1
Pinner Skrevet 4. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har ikke hatt (og heller ikke hørt om) barnebursdag til ettåringer. Den tidligste barnebursdagen jeg har vært i har vært til treåringer. En som fyller ett kan jeg ikke se har videre utbytte av andre ettåringer eller typiske bursdagsaktiviteter? Anonymkode: ed737...fe1 Det var vel mer snakk om aktiviteter for voksne😌Det er familien som kommer da. Jeg kaller det likevel barnebursdag. Det er jo barnet mitt som har bursdag🥸 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Pinner skrev (31 minutter siden): Det var vel mer snakk om aktiviteter for voksne😌Det er familien som kommer da. Jeg kaller det likevel barnebursdag. Det er jo barnet mitt som har bursdag🥸 Aktiviteter for voksne i en 1-års dag? Veldig kleint. Og hvorfor? Anonymkode: 6535f...c08 3
Sofakona Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Pinner skrev (33 minutter siden): Det var vel mer snakk om aktiviteter for voksne😌Det er familien som kommer da. Jeg kaller det likevel barnebursdag. Det er jo barnet mitt som har bursdag🥸 Tenker kaker .. kanskje litt mat holder. Har vært i noen 1 åring bursdager ( familie) og ikke noe aktiviteter...det hadde blitt litt kleint.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Sofakona skrev (44 minutter siden): Tenker kaker .. kanskje litt mat holder. Har vært i noen 1 åring bursdager ( familie) og ikke noe aktiviteter...det hadde blitt litt kleint. Syns det er like kleint å ikke gjøre noe jeg😂 Bare se på hverandre liksom. Anonymkode: ac300...371
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 9 hours ago, Pinner said: Det var vel mer snakk om aktiviteter for voksne😌Det er familien som kommer da. Jeg kaller det likevel barnebursdag. Det er jo barnet mitt som har bursdag🥸 Ah, da skjønner jeg litt mer hva du mener. I min familie gjør vi ikke noe utover mat, mingling og kanskje synger noen sanger. Men kanskje vise bilder fra babyens første år? Evt lage quiz med samme tema? Anonymkode: ed737...fe1
MissStiles Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 Kun bursdagsselskap med familien på 1 års dagen. Barnebursdag hadde vi ikke før hun ble 4 år.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 Det er jo familie som kommer, hva er kleint med å samles familie? I de første familier så prates man vel med hverandre. Spiser kake og drikker kaffe. Ser på 1 åringen åpne gaver osv. så blir vel av og til noen stakkars venner bedt, forhåpentligvis kjenner de noen som de kan prate med. Men aktiviteter har jeg aldri vært borti 😅 Anonymkode: 67582...dc0
Lonelily Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 Kun familie og rolig feiring. Ingen aktiviteter utenom bursdagssang og blåse ut lys ved 1 år. Tradisjon med litt gaver og feiring på morgenen også, uansett alder. Har vært vanlig å feire barnebursdag fra de fyller 4 år i begge mine barns barnehager
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #14 Skrevet 5. august 2022 Familieselskap med de nærmeste. Barnebursdag fra 5 år. Vi inviterte da jentene i barnehagen, siden de andre på avdelingen begynte med barnebursdag da. Vet om noen som har invitert til samling i gata her, for yngre søsken, og noen har feiret 1 og 2 år ute, med pølser og kake, og så har barna lekt sammen en stund. Men det er ikke så mange som begynner så tidlig tror jeg. Anonymkode: 4347a...408
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Syns det er like kleint å ikke gjøre noe jeg😂 Bare se på hverandre liksom. Anonymkode: ac300...371 Ingen som er pratsomme i din familie? Anonymkode: 4347a...408 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Syns det er like kleint å ikke gjøre noe jeg😂 Bare se på hverandre liksom. Anonymkode: ac300...371 Se på hverandre? Klarer dere ikke å kommunisere? Anonymkode: 6535f...c08 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 På ett års dagen feiret vi med besteforeldre. Anonymkode: e344a...ea3
Pinner Skrevet 5. august 2022 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ah, da skjønner jeg litt mer hva du mener. I min familie gjør vi ikke noe utover mat, mingling og kanskje synger noen sanger. Men kanskje vise bilder fra babyens første år? Evt lage quiz med samme tema? Anonymkode: ed737...fe1 Genialt😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå