AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Både typen min og jeg har en del kinks som vi lever ut, og vi har derfor et meget bra sexliv og et godt og nært forhold. Men han ønsker at jeg skal knulle andre menn. Gjerne hjemme i vår seng, og i tillegg ønsker han å være «like rundt hjørnet», sånn at han kan komme hjem og slikke meg før han knuller meg mens jeg enda er full av den andre mannens sperm. Har gått å tenkt litt over dette i det siste og kjenner det tenner meg, så lurer på om det er noen andre med samme kink som har gjennomført dette? Og ble det så bra som dere tenkte? OG TIL DERE SOM IKKE HAR NOE VETTIG Å KOMME MED: La vær å kommentere🫶🏻 Anonymkode: 3faff...05c 3
Hill83 Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Vel om begge har ei greie for det så kjør på . Ikke velg en kamerat da visst det skulle bli dårlig stemning . 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Jeg hadde fint tent på dette. Bare velg en som har sjekket seg godt for kjønnssykdommer mtp at han nye skal komme inn i deg uten kondom. Anonymkode: 8fb8c...987 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Hill83 skrev (30 minutter siden): Vel om begge har ei greie for det så kjør på . Ikke velg en kamerat da visst det skulle bli dårlig stemning . De bør velge en afrikaner, det er det sånne "cucks" tenner mest på Anonymkode: 7e3a8...73d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Her ser jeg ikke helt problemet. Du får knulle andre menn og nyte sex noe andre i A4-forhold ikke får, men innerst hadde hadde elsket. Kjør på! Anonymkode: 7c6c8...49d 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Han er dum som i det hele tatt foreslår sånt. Det er sånt man kan gjøre hvis man er singel og har bare en Female FWB, så kan man involvere en tredje en, av og til. Men i forhold, hadde jeg aldri gjort det, men nå svarer jeg som mann. Hvorfor? Fordi jeg kjenner kvinner godt nok og vet at den aktiviteten kommer til å føre bare til at TS mister "respekten" for han etter hvert, da kvinner i bunn, ikke tenner på submissive menn, og i alle fall ikke på menn som vil "clean up" vaginaen etter at en annen, fremmed man har sprutet der. Da er man nesten på grensa til homofil, i alle fall bifil. Samtidig som han er submissive 100%, altså en cuckold. Dessuten så mener jeg at det er forskjell på Cuckold, altså bare la dama ha en annen mann av og til når hun vil det på den ene siden, så har du den andre siden, der typen til TS går aktivt inn for å smake på spermen til den andre mannen. Først-nevnte (kun å la dama flørte litt og ha sex med en annen av og til) er mer "clean" utgave, som gjør at typen skal holde seg godt på avstand. For eksempel, jeg vet om par der dama gjerne gikk på en date med en annen mann, så sendte hun bilde til mannen sin at de skal kanskje gjøre noe mer, men så stoppet det der, selv om hun hadde lov til å ta det lenger. Men mannen trodde at han pulte en annen mann, selv om hun ikke gjorde det. Men hun ga han visse hint at hun pulte den fremmede mannen som hun gikk på date med, uten å bekrefte helt, så hun lekte med mannen sitt hode på den måten, og holdt han på pinebenken. Men i dette tilfellet, ønsker jo typen til TS langt nærmere og mer direkte tilnærming, og det tror jeg ikke kommer til å bli bra på sikt, selv om TS tenner på tanken av det. Så var det dette med at TS kan miste "respekt" for mannen sin posisjon på en måte, i og med at han foreslår ting som høres ut for meg som "bifil"-aktiviteter, nemlig at han liker begge kjønn. Anonymkode: e5f27...1af 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han er dum som i det hele tatt foreslår sånt. Det er sånt man kan gjøre hvis man er singel og har bare en Female FWB, så kan man involvere en tredje en, av og til. Men i forhold, hadde jeg aldri gjort det, men nå svarer jeg som mann. Hvorfor? Fordi jeg kjenner kvinner godt nok og vet at den aktiviteten kommer til å føre bare til at TS mister "respekten" for han etter hvert, da kvinner i bunn, ikke tenner på submissive menn, og i alle fall ikke på menn som vil "clean up" vaginaen etter at en annen, fremmed man har sprutet der. Da er man nesten på grensa til homofil, i alle fall bifil. Samtidig som han er submissive 100%, altså en cuckold. Dessuten så mener jeg at det er forskjell på Cuckold, altså bare la dama ha en annen mann av og til når hun vil det på den ene siden, så har du den andre siden, der typen til TS går aktivt inn for å smake på spermen til den andre mannen. Først-nevnte (kun å la dama flørte litt og ha sex med en annen av og til) er mer "clean" utgave, som gjør at typen skal holde seg godt på avstand. For eksempel, jeg vet om par der dama gjerne gikk på en date med en annen mann, så sendte hun bilde til mannen sin at de skal kanskje gjøre noe mer, men så stoppet det der, selv om hun hadde lov til å ta det lenger. Men mannen trodde at han pulte en annen mann, selv om hun ikke gjorde det. Men hun ga han visse hint at hun pulte den fremmede mannen som hun gikk på date med, uten å bekrefte helt, så hun lekte med mannen sitt hode på den måten, og holdt han på pinebenken. Men i dette tilfellet, ønsker jo typen til TS langt nærmere og mer direkte tilnærming, og det tror jeg ikke kommer til å bli bra på sikt, selv om TS tenner på tanken av det. Så var det dette med at TS kan miste "respekt" for mannen sin posisjon på en måte, i og med at han foreslår ting som høres ut for meg som "bifil"-aktiviteter, nemlig at han liker begge kjønn. Anonymkode: e5f27...1af Ts her. Typen er bifil, og det har jeg visst hele tiden. Så det er ikke noe nytt/eller et problem for meg. Men ser hva du mener med problemstillingen din. Anonymkode: 3faff...05c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Han er dum som i det hele tatt foreslår sånt. Det er sånt man kan gjøre hvis man er singel og har bare en Female FWB, så kan man involvere en tredje en, av og til. Men i forhold, hadde jeg aldri gjort det, men nå svarer jeg som mann. Hvorfor? Fordi jeg kjenner kvinner godt nok og vet at den aktiviteten kommer til å føre bare til at TS mister "respekten" for han etter hvert, da kvinner i bunn, ikke tenner på submissive menn, og i alle fall ikke på menn som vil "clean up" vaginaen etter at en annen, fremmed man har sprutet der. Da er man nesten på grensa til homofil, i alle fall bifil. Samtidig som han er submissive 100%, altså en cuckold. Dessuten så mener jeg at det er forskjell på Cuckold, altså bare la dama ha en annen mann av og til når hun vil det på den ene siden, så har du den andre siden, der typen til TS går aktivt inn for å smake på spermen til den andre mannen. Først-nevnte (kun å la dama flørte litt og ha sex med en annen av og til) er mer "clean" utgave, som gjør at typen skal holde seg godt på avstand. For eksempel, jeg vet om par der dama gjerne gikk på en date med en annen mann, så sendte hun bilde til mannen sin at de skal kanskje gjøre noe mer, men så stoppet det der, selv om hun hadde lov til å ta det lenger. Men mannen trodde at han pulte en annen mann, selv om hun ikke gjorde det. Men hun ga han visse hint at hun pulte den fremmede mannen som hun gikk på date med, uten å bekrefte helt, så hun lekte med mannen sitt hode på den måten, og holdt han på pinebenken. Men i dette tilfellet, ønsker jo typen til TS langt nærmere og mer direkte tilnærming, og det tror jeg ikke kommer til å bli bra på sikt, selv om TS tenner på tanken av det. Så var det dette med at TS kan miste "respekt" for mannen sin posisjon på en måte, i og med at han foreslår ting som høres ut for meg som "bifil"-aktiviteter, nemlig at han liker begge kjønn. Anonymkode: e5f27...1af Du vet jo ikke hva cuckold er. Du beskriver hotwifing, men en cuck er akkurat det typen til TS ønsker å være. Og hva så om hun mister respekten for han? Det trenger hun jo ikke uansett når hun kan knulle andre bedre menn. Anonymkode: 7c6c8...49d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Hill83 skrev (1 time siden): Vel om begge har ei greie for det så kjør på . Ikke velg en kamerat da visst det skulle bli dårlig stemning . Kamerater er ikke aktuelt å involvere uansett.👍🏻 Anonymkode: 3faff...05c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet jo ikke hva cuckold er. Du beskriver hotwifing, men en cuck er akkurat det typen til TS ønsker å være. Og hva så om hun mister respekten for han? Det trenger hun jo ikke uansett når hun kan knulle andre bedre menn. Anonymkode: 7c6c8...49d Jeg tror ikke jeg kommer til å miste respekten. Har jo tenkt gjennom den siden av saken allerede. Det er jo heller ikke sikkert det blir en som jeg har bedre sex med, men skjønner hva du mener. Anonymkode: 3faff...05c 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Oj! hva leste jeg nå? 🤣 Dette ble drygt, selv for meg. Skal sies at jeg har vært i kinkmiljøet i over 20 år, vært med på gangbang, møljesex, trekanter, firkanter, parsex og sex med kostymer.. Men akkurat denne formen for kink hadde jeg ikke sagt ja til hvis samboer hadde foreslått det. Anonymkode: b2fac...2b8 1
feliek54 Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både typen min og jeg har en del kinks som vi lever ut, og vi har derfor et meget bra sexliv og et godt og nært forhold. Men han ønsker at jeg skal knulle andre menn. Gjerne hjemme i vår seng, og i tillegg ønsker han å være «like rundt hjørnet», sånn at han kan komme hjem og slikke meg før han knuller meg mens jeg enda er full av den andre mannens sperm. Har gått å tenkt litt over dette i det siste og kjenner det tenner meg, så lurer på om det er noen andre med samme kink som har gjennomført dette? Og ble det så bra som dere tenkte? OG TIL DERE SOM IKKE HAR NOE VETTIG Å KOMME MED: La vær å kommentere🫶🏻 Anonymkode: 3faff...05c Jeg kan forstå han. Jeg nyter at jenta få ekstra nytelse. Men du skal også være forsiktig. Snakket med ei jenta som hadde kjærest med mye sex. en gang hadde han planlagt å ta med en venn uten at hun visste. det ble trekant og hun likte det. Etter det så ville hun heller velge kameraten. Så da ble forholdet på pause. Men jeg vet ikke hvordan det ble.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oj! hva leste jeg nå? 🤣 Dette ble drygt, selv for meg. Skal sies at jeg har vært i kinkmiljøet i over 20 år, vært med på gangbang, møljesex, trekanter, firkanter, parsex og sex med kostymer.. Men akkurat denne formen for kink hadde jeg ikke sagt ja til hvis samboer hadde foreslått det. Anonymkode: b2fac...2b8 Hvorfor ikke? Hadde vært fint med en forklaring. Ts. Anonymkode: 3faff...05c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke jeg kommer til å miste respekten. Har jo tenkt gjennom den siden av saken allerede. Det er jo heller ikke sikkert det blir en som jeg har bedre sex med, men skjønner hva du mener. Anonymkode: 3faff...05c Fortell oss gjerne (mer enn gjerne) hvordan dette går slik at vi kan høste litt av dine erfaringer. Jeg er litt som typen din og litt binysgjerrig. Fantaserer om trekant med en yngre velutrustet gutt/mann som kan gi kjæresten litt mer enn gjennomsnittlige meg 🥰, men det måtte bli på hennes betingelser og jeg trenger nødvendigvis ikke få utløsning bare jeg får være med. Anonymkode: 2192a...baa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 feliek54 skrev (1 time siden): Jeg kan forstå han. Jeg nyter at jenta få ekstra nytelse. Men du skal også være forsiktig. Snakket med ei jenta som hadde kjærest med mye sex. en gang hadde han planlagt å ta med en venn uten at hun visste. det ble trekant og hun likte det. Etter det så ville hun heller velge kameraten. Så da ble forholdet på pause. Men jeg vet ikke hvordan det ble. Har ikke tenkt å velge noen kamerat, og uansett har vi et ganske så solid forhold i bunnen. Anonymkode: 3faff...05c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fortell oss gjerne (mer enn gjerne) hvordan dette går slik at vi kan høste litt av dine erfaringer. Jeg er litt som typen din og litt binysgjerrig. Fantaserer om trekant med en yngre velutrustet gutt/mann som kan gi kjæresten litt mer enn gjennomsnittlige meg 🥰, men det måtte bli på hennes betingelser og jeg trenger nødvendigvis ikke få utløsning bare jeg får være med. Anonymkode: 2192a...baa Vet ikke om jeg tenner nok på det til å gjennomføre. Men kan oppdatere😊 Trekant har vi derimot gjennomført. Der han satt litt på sidelinjen til å begynne med, og deltok etter hvert. Var etter dette at han kom med forslag om det med slikking og knulling etterpå. Anonymkode: 3faff...05c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er dum som i det hele tatt foreslår sånt. Det er sånt man kan gjøre hvis man er singel og har bare en Female FWB, så kan man involvere en tredje en, av og til. Men i forhold, hadde jeg aldri gjort det, men nå svarer jeg som mann. Hvorfor? Fordi jeg kjenner kvinner godt nok og vet at den aktiviteten kommer til å føre bare til at TS mister "respekten" for han etter hvert, da kvinner i bunn, ikke tenner på submissive menn, og i alle fall ikke på menn som vil "clean up" vaginaen etter at en annen, fremmed man har sprutet der. Da er man nesten på grensa til homofil, i alle fall bifil. Samtidig som han er submissive 100%, altså en cuckold. Dessuten så mener jeg at det er forskjell på Cuckold, altså bare la dama ha en annen mann av og til når hun vil det på den ene siden, så har du den andre siden, der typen til TS går aktivt inn for å smake på spermen til den andre mannen. Først-nevnte (kun å la dama flørte litt og ha sex med en annen av og til) er mer "clean" utgave, som gjør at typen skal holde seg godt på avstand. For eksempel, jeg vet om par der dama gjerne gikk på en date med en annen mann, så sendte hun bilde til mannen sin at de skal kanskje gjøre noe mer, men så stoppet det der, selv om hun hadde lov til å ta det lenger. Men mannen trodde at han pulte en annen mann, selv om hun ikke gjorde det. Men hun ga han visse hint at hun pulte den fremmede mannen som hun gikk på date med, uten å bekrefte helt, så hun lekte med mannen sitt hode på den måten, og holdt han på pinebenken. Men i dette tilfellet, ønsker jo typen til TS langt nærmere og mer direkte tilnærming, og det tror jeg ikke kommer til å bli bra på sikt, selv om TS tenner på tanken av det. Så var det dette med at TS kan miste "respekt" for mannen sin posisjon på en måte, i og med at han foreslår ting som høres ut for meg som "bifil"-aktiviteter, nemlig at han liker begge kjønn. Anonymkode: e5f27...1af Hæ? Hva er forskjellen på om hun faktisk har sex med en annen mann, eller bare lar mannen tro det, i forhold til å miste respekten? I begge tilfellene vil jo mannen være en slags "submissive" som du kaller det. Psykologien vil være den samme? Anonymkode: f5091...3b5
Fjompen Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Oj! hva leste jeg nå? 🤣 Dette ble drygt, selv for meg. Skal sies at jeg har vært i kinkmiljøet i over 20 år, vært med på gangbang, møljesex, trekanter, firkanter, parsex og sex med kostymer.. Men akkurat denne formen for kink hadde jeg ikke sagt ja til hvis samboer hadde foreslått det. Anonymkode: b2fac...2b8 Du har vært i et kinkmiljø i over 20 år, men ikke hørt om cuckolding? Det må være et relativt spesielt miljø.... TS: Om du liker tanken, så kjør på! Dette kan jo være et kink som er vanskelig å "ta sakte", så dere må nesten bare prøve, og være innforstått med at det etterpå kan være helt annerledes enn forestilt. Vær enig om at begge fint kan trekke seg fra videre lek om det føles feil. Om det derimot føles bra, så kos dere med kinket. 6
feliek54 Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ikke tenkt å velge noen kamerat, og uansett har vi et ganske så solid forhold i bunnen. Anonymkode: 3faff...05c Da tror jeg det kan være lit positivt for deg når du har så bra kontroll. Ønsker deg lykke til 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #20 Skrevet 5. august 2022 Fjompen skrev (6 timer siden): Du har vært i et kinkmiljø i over 20 år, men ikke hørt om cuckolding? Det må være et relativt spesielt miljø.... TS: Om du liker tanken, så kjør på! Dette kan jo være et kink som er vanskelig å "ta sakte", så dere må nesten bare prøve, og være innforstått med at det etterpå kan være helt annerledes enn forestilt. Vær enig om at begge fint kan trekke seg fra videre lek om det føles feil. Om det derimot føles bra, så kos dere med kinket. Det er akkurat den biten med hva man tenker og føler under og etterpå som gjør at jeg nøler litt. Vi har allerede snakket om at det må være noe begge syntes var bra om det skal bli noe mer enn den ene gangen. Anonymkode: 3faff...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå