Gå til innhold

Til deg som har vært utro med en kollega; hadde dere sex på selve arbeidsplassen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at min samboer og far til mine barn har et forhold til en kollega. Derimot er alt jeg har funnet emosjonelt utroskap. Mannen min jobber på et sted hvor det er mange mennesker overalt hele tiden. Han jobber aldri overtid og er aldri på jobbreiser. Han er ellers alltid hjemme omtrent, så jeg skjønner oppriktig ikke hvor han skulle ha hatt seg.

Anonymkode: a80ac...dc6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan de da ha et forhold? Høres ut som fantasien din løper løpsk.

Anonymkode: 23566...793

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan de da ha et forhold? Høres ut som fantasien din løper løpsk.

Emosjonelt har de det. Dette vet jeg for et faktum. Er forhold eller en relasjon må ikke bestå av sex. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Avspasere samme dag, sex på kontoret, på vei til eller fra jobb, på vei til eller fra avtaler med venner/andre kolleger er det jeg kommer på nå. Håper det er til hjelp. Lykke til. 

Anonymkode: 448f2...faf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Emosjonelt har de det. Dette vet jeg for et faktum. Er forhold eller en relasjon må ikke bestå av sex. 

Hvordan fant du det ut?

Anonymkode: 2c91d...652

AnonymBruker
Skrevet

Stikke av i lunsjen, møte på samme sted utenfor kontoret, handikap toalett..

Anonymkode: 07b69...3ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vet han at du vet det? Og hvordan vet du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Emosjonelt utroskap i arbeidstiden, på en arbeidsplass med mange kolleger? Høres fortsatt ut som du bekymrer deg unødig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. På jobben. Det var ikke så vanskelig, begge hadde nøkler til flere forskjellige rom. 

Anonymkode: 559ab...3a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vet ikke at jeg vet. Kontorene har glassvegger. Ingen skjulte rom der og iallfall ingen plass jeg vet om som de kunne hatt sex. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han vet ikke at jeg vet. Kontorene har glassvegger. Ingen skjulte rom der og iallfall ingen plass jeg vet om som de kunne hatt sex. 

De har vel toaletter, kanskje et lager, en kjeller, de har bilene sine, lunsjen, avspasering, oppdiktede kurs eller kundebesøk, tar ut en feriedag, etc etc etc. 

Anonymkode: 34571...57e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke utroskap da vi begge var single, men hadde sex med en kollega på jobben. Jobbet på butikk, og vi hadde ofte stengevakter sammen. Selve stengingen tar jo litt tid med kasser som skal låses inn og rutiner som skal gjøres, så skal man jo kle seg i garderoben og sånn. Mye steder uten kameraer.

Anonymkode: 8dbfb...f5d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg som leder funnet ut at ansatte brukte arbeidsplassen for å ha sex, ville jeg ha sagt dem opp. Dere får ikke betalt for å pule i arbeidstiden. 

Anonymkode: 47eee...03a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på nattevakt 

Anonymkode: 7ab02...146

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Stikke av i lunsjen, møte på samme sted utenfor kontoret, handikap toalett..

Haha. Jeg fatter ikke hvordan det kan være sexy å pule på dass.

Anonymkode: 8dbf4...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp

Anonymkode: 47eee...03a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er faktisk jævlig sexy hvis du ikke har hatt deg noe på 2,5 år fordi mannen er deprimert

AnonymBruker
Skrevet

Ikke erfaring personlig, men en av mine bestevenniner er nå utro med samboeren sin, med en hun jobber med. hun har sugd han på dass på jobb, og også pult, tror det var på kjøkkenet på jobben. De er få på jobb, slik jeg skjønner det, og den ene gangen var de bare 4 stk. 

ingen har merket det enda, selvom de holder på åpenlyst. 

Jeg har forresten bedt henne slå opp med samboer, da han er en fantastisk fyr, og ikke fortjener dette :)  hun er enig, men de er nå på ferie, så venter til etter ferien. De har vært sammen mange år, og dette er første gang hun er utro. 

Anonymkode: 29fde...673

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er faktisk jævlig sexy hvis du ikke har hatt deg noe på 2,5 år fordi mannen er deprimert

Det kan hende. Hvordan foregår det liksom? Stående oppetter døra? Sittende på HC-dassen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan hende. Hvordan foregår det liksom? Stående oppetter døra? Sittende på HC-dassen?

Stående bakfra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...