AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Noen erfaringer å dele? Kvinne snart 40 her, nylig diagnose. Skal i samtale med psykiater om to uker, diskutere behandling/medisiner. Er både skremt og lettet. Sliter veldig i arbeidslivet, hverdagen og med relasjoner. Har et svakt håp om at livet kan bli bedre, samtidig er jeg så redd, dette er jo sterke medisiner. Har også manglende tro på annen behandling, jeg har jo egne strategier jeg har overlevd med i mange år, de bare kræsjet helt når jeg overbelastet meg fullstendig med to tette barn, jobb og utdanning deltid i tillegg. (Aldri fullført noen skole eller utdanning tidligere) Noen som har gått gjennom det samme? Anonymkode: 6e405...6dd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen erfaringer å dele? Kvinne snart 40 her, nylig diagnose. Skal i samtale med psykiater om to uker, diskutere behandling/medisiner. Er både skremt og lettet. Sliter veldig i arbeidslivet, hverdagen og med relasjoner. Har et svakt håp om at livet kan bli bedre, samtidig er jeg så redd, dette er jo sterke medisiner. Har også manglende tro på annen behandling, jeg har jo egne strategier jeg har overlevd med i mange år, de bare kræsjet helt når jeg overbelastet meg fullstendig med to tette barn, jobb og utdanning deltid i tillegg. (Aldri fullført noen skole eller utdanning tidligere) Noen som har gått gjennom det samme? Anonymkode: 6e405...6dd Anbefaler deg å melde deg inn i Facebook gruppe kvinner med ADD/ADHD. Mange som lurer på medisiner der.. Ser ut til at mange får bivirkninger av Ritalin (for det er visstnok førstevalget av tabletter). På hvilke måter sliter du? Anonymkode: 3dc07...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå