Mr.O’boy Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.O’boy Skrevet 4. august 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 4. august 2022 Er ting bra i dag? Selv om vi er rikere materialistisk, så føler jeg at samfunnet bare blir tommere åndeligere og kulturelt. Det må skje noe, men jeg klarer ikke helt å sette ord på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.O’boy Skrevet 4. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 4. august 2022 Litt aktivitet hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 Skal vi bli kristne? Anonymkode: 54d0c...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 Video er utilgjengelig. Hva er «åndelig»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.O’boy Skrevet 5. august 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 5. august 2022 sicario skrev (11 timer siden): Video er utilgjengelig. Hva er «åndelig»? Noe annet enn det vi har. Jeg sitter ikke på svaret. Så derfor jeg postet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå