GĂ„ til innhold

Spesialpedagogisk hjelp i bhg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei 🙂

Jeg har en datter pÄ snart 2,5 Är. Hatt en del somatiske problemer i ØNH omrÄdet. Har operert bort falsk mandel, klipt tungebÄnd og skal nÄ pÄ kontroll for Þre sjekk, evt vÊske i Þret. 

barnet har fĂ„tt innvilget spesialpedagogiske timer, hadde oppstart nĂ„ etter ferie. FĂ„tt masse positive tilbakemelding og de driver nĂ„ Ă„ blir kjent. Barnet har dĂ„rlig sprĂ„k og forstĂ„else. ForstĂ„r enkle ting. PrĂžver seg pÄ nye ord ofte. Glad for fornĂžyd, peker og hermer
 vi prater selvsagt hele dagen, synger og leser for barnet. Barnet har ogsĂ„ ett eldre sĂžsken som ogsĂ„ har vĂŠrt treg i sprĂ„ket. 

spm mitt er: noen flere som har hatt spesialpedagogiske timer pÄ barnet sitt P.g.a dÄrlig sprÄk og forstÄelse hvor dette har blitt «tatt igjen» med jevngamle? 

Anonymkode: 95ace...f92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei hei 🙂

Jeg har en datter pÄ snart 2,5 Är. Hatt en del somatiske problemer i ØNH omrÄdet. Har operert bort falsk mandel, klipt tungebÄnd og skal nÄ pÄ kontroll for Þre sjekk, evt vÊske i Þret. 

barnet har fĂ„tt innvilget spesialpedagogiske timer, hadde oppstart nĂ„ etter ferie. FĂ„tt masse positive tilbakemelding og de driver nĂ„ Ă„ blir kjent. Barnet har dĂ„rlig sprĂ„k og forstĂ„else. ForstĂ„r enkle ting. PrĂžver seg pÄ nye ord ofte. Glad for fornĂžyd, peker og hermer
 vi prater selvsagt hele dagen, synger og leser for barnet. Barnet har ogsĂ„ ett eldre sĂžsken som ogsĂ„ har vĂŠrt treg i sprĂ„ket. 

spm mitt er: noen flere som har hatt spesialpedagogiske timer pÄ barnet sitt P.g.a dÄrlig sprÄk og forstÄelse hvor dette har blitt «tatt igjen» med jevngamle? 

Anonymkode: 95ace...f92

Jeg jobber med dette. Ved god hjelp sÄ nÄr de igjen de andre. NÄr hÞrselen er dÄrlig, sÄ vil de ikke hÞre skikkelig og det blir vanskelig med sprÄk. Regner med barnet ditt fÄr satt inn dren i Þrene. 

Anonymkode: 1e296...bdc

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...