AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Hvis jeg er øverst, eller er den som fører, kan jeg også kontrollere hvilke lyder jeg lager. Jeg kan ha helt lydløse orgasmer hvis jeg vil, selv om det er veldig intense. Men hvis han er den som har kontrollen, som fører, da mister jeg kontrollen og kan lage mye lyd. Orgasmene blir også annerledes. Når vi har sex på steder der det er fare for at andre kanskje hører, f.eks. i hus der vi ikke vet hvor lytt det er, liker jeg å styre. Det føles trygt, slik at vi ikke risikerer å forstyrre andre. Men de siste to gangene dette har skjedd har han byttet roller "i innspurten", altså overtatt styringen og gjort det slik at jeg ikke klarer å holde igjen. Når jeg har sagt at han ikke må gjøre det, for noen kan høre oss (egentlig meg) sier han at liker tanken på at andre kanskje skjønner "at han har en så kåt og sexy dame". Mens jeg ikke kan vite om noen vil tenke på meg som "hu nypulte" når jeg kommer til frokostbordet. Er dette kanskje en vanlig greie blant menn? At de må vise seg? Anonymkode: 2913f...76f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er dette kanskje en vanlig greie blant menn? At de må vise seg? Anonymkode: 2913f...76f Vanskelig spørsmål egentlig. Finnes sikkert noen av dem der ute ja. Nå er det ikke noe problem for meg å være stille under orgasme, så har ikke vært borti problemstillingen🤷🏼♀️ Anonymkode: 61d1a...d9c
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Sånn musestillesex er jo helt fantastisk, for det kan gi meg utrolige sterke orgasmer.. haha, jeg har bitt hull i mange putetrekk🤭 Men stillesex er ikke alltid lydløs, enten jeg har kontrollen eller ikke. En og annen knirkelyd, smattelyd, pustelyder eller lyder som øker gradvis i takt, er jo lett å avsløres for den som hører på. Så jeg har selv vært på den andre siden av veggen og hørt mye avslørende.. en gang var det med hensikt at hun onanerte sånn passelig høylytt, for at jeg skulle tenne på det. Dagen etter, og mange ganger etterpå "svarte jeg med samme mynt". Hun tente virkelig på lyder, akkurat som meg.. så det ble vår hemmelige og usynlige kommunikasjon. Det eskalerte over tid, for det ble onanering om morgen, etter skoletid og etter å ha lagt oss på hver vårt soverom vegg i vegg. Vi visste nøyaktig at vi tirret hverandre, så vi ble to kjernevenner som alltid smilte og hjalp hverandre med husarbeide, matlaging og lekser. Så jeg gjør det aldri for å imponere andre "lyttere".. det spørs om kvinnen tenner på andres sexlyder, da kan jeg gjøre det for å hjelpe henne.. og ikke for å imponere😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå