Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. november 2005 #1 Del Skrevet 21. november 2005 jeg mistet bestevenninna min i en tragisk bil ulykke for en del måneder siden. det var helt forferdelig! følelsene kan ikke beskrives, sjokket,fortvilelsen,sorgen og ikke minst savnet. det store savnet, det er der fortsatt og det må jeg nok leve med for alltid. vi har vært venner hele livet og hadde ett utrolig spesielt og nært forhold. aldri kommer noen til å erstatte henne. den første tiden var helt forferdelig!! bare gråt, søvnløse netter, og meningsløse dager... etter en stund begynnte jeg å fortrenge det litt prøvde å ikke tenke på det. da hadde jeg detg tilsynelatende bra, men nå har det kommet opp for fullt igjen, jeg tåler ingenting lenger. begynner å gråte for den minste ting, og jeg føler at hver eneste gang jeg ser på tv så handler alt om dødsfall, ulykker o.l alt får de vonde minnene til å komme tilbake.. men jeg har da mange gode minner også!! prøver å trøste meg med de:) kommer alltid til å savne henne!! men hun ønsket meg kun det beste og defor prøver jeg å h det så bra som mulig! kommer nok gjennom denne gangen også.. varme taker til andre som ar opplevd det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #2 Del Skrevet 22. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. november 2005 #3 Del Skrevet 26. november 2005 Det gjør meg vondt å lese om smerten din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #4 Del Skrevet 26. november 2005 Mistet en kamerat for noen uker siden på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanel Skrevet 14. juni 2006 #5 Del Skrevet 14. juni 2006 jeg mistet også min beste vennine for 4 år siden nå. hun ble påkjørt og drept av en fyllekjører. det har vært forferdelig vondt, og er fremdeles veldig vondt. men nå når jeg tenker på henne, så er det oftere og oftere gode og glade minner som kommer, som får meg til å smile og å le. så man kan på en måte si at tiden leger alle sår. men de første månedene etter at hun døde sov jeg minimalt, fordi jeg bare hadde mareritt..... jeg sluttet å drikke alkohol etter at hun døde, fordi jeg ikke lengre tåler det. da blir jeg bare trist og lei. klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #6 Del Skrevet 15. juni 2006 Skal prøve å skrive et mer vettugt innlegg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 15. juni 2006 #7 Del Skrevet 15. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. juni 2006 #8 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Au da, Kondolerer Endret 26. juni 2006 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agenta Skrevet 30. juni 2006 #9 Del Skrevet 30. juni 2006 Huff.. Ikke gøy. Det er ikke lett og beskrive en slik sorg, men det er vel heller ikke nødvendig her. Vi føler med deg og skjønner hva du mener. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå