AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Det sies jo at politikere bør være der folk er. Og her på KG er det jo enormt mye folk. Burde ikke være like naturlig at stortingspolitikere besøker KG med jevne mellomrom slik de besøker bedrifter, skoler og torg? Anonymkode: 362de...a1d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Hvordan kan du vite at de ikke gjør det allerede? Anonymkode: b2bc5...e66 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 De er her allerede. Eller i alle fall rådgiverne deres. Jeg har selv sett mine innlegg og forslag plutselig bli offisiell politikk. Anonymkode: 3795b...06b
TheHairyToothfairy Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De er her allerede. Eller i alle fall rådgiverne deres. Jeg har selv sett mine innlegg og forslag plutselig bli offisiell politikk. Anonymkode: 3795b...06b særlig. men ja, det er stortingspolitikere her, det har det i grunnen alltid vært 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: De er her allerede. Eller i alle fall rådgiverne deres. Jeg har selv sett mine innlegg og forslag plutselig bli offisiell politikk. Anonymkode: 3795b...06b Har du noen eksempler? Anonymkode: b2bc5...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå