Gå til innhold

Alle gutter kommer fort med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittel sier, jeg opplever at alle gutter kommer fort med meg. Jeg er ikke noe spesielt «deilig» heller, helt normal. Fellesnevneren for alle guttene jeg sikter til er at vi har møttes på forhånd og etablert en relasjon før vi har sex. Kommer man fort hvis man er spesielt interessert i jenta? Eller hva kan grunnen være?

Anonymkode: 17bf5...056

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer seg med alderen :) Sånn var det for meg også i starten.

Anonymkode: 7422a...171

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Som tittel sier, jeg opplever at alle gutter kommer fort med meg. Jeg er ikke noe spesielt «deilig» heller, helt normal. Fellesnevneren for alle guttene jeg sikter til er at vi har møttes på forhånd og etablert en relasjon før vi har sex. Kommer man fort hvis man er spesielt interessert i jenta? Eller hva kan grunnen være?

Alder på deg og guttene du har ligget med?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De vil bli fort ferdig.

Anonymkode: 44545...ec5

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har du ligget med alle?

Anonymkode: 06a01...25f

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer sannsynlig at det kommer av at du har sex med gutter og ikke menn. 

Anonymkode: bf3cc...9fd

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvor fort kommer de? Sånn omtrent?

Skrevet (endret)

Ha lengre oppvarming. Uten oppvarming kommer jeg selv for raskt. 

Alternativt kan være at du er veldig trang eller beveger hoftene på et vis som stimulerer mennene veldig. 

Endret av herremann
Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig at gutter/menn kommer fort de første gangene de ligger med en ny partner. Spenningen, nyhetens interesse, kåtheten etc. senker terskelen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er mer sannsynlig at det kommer av at du har sex med gutter og ikke menn. 

Det  mener jeg også, men kan ikke si det uten å bli stemplet som gammel gris

Anonymkode: ab6b8...17d

AnonymBruker
Skrevet

Dere elsker jo ikke, men han puler deg. Ham vil ha raskt orgasme/tømming og bryr seg ikke om deg. Er du felles og ligger rundt med alle så vet gutten det. De bruker deg til en ting. Har ikke noe med hvor fort han kommer. En mann som elsker dama si nyter henne og bruker tid. KaninJukk og ferdig er aldri bra sex!

Anonymkode: f87e7...65c

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Godt jeg er dame da😁

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere elsker jo ikke, men han puler deg. Ham vil ha raskt orgasme/tømming og bryr seg ikke om deg. Er du felles og ligger rundt med alle så vet gutten det. De bruker deg til en ting. Har ikke noe med hvor fort han kommer. En mann som elsker dama si nyter henne og bruker tid. KaninJukk og ferdig er aldri bra sex!

Anonymkode: f87e7...65c

Signerer denne! 
Også enig med AB om at det er forskjell på gutter og menn.

AnonymBruker
Skrevet

Betyr sannsynligvis at disse mennene puler deg for å komme selv, og ikke for å få deg til å komme. De vil få det unnagjort fortest mulig.

Anonymkode: 26cec...fb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Klart man kan 💃🏼

Unge uerfarne gutter kan ikke sammenlignes med erfarne menn i senga. Sånn er det bare🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7c35a...829

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr sannsynligvis at disse mennene puler deg for å komme selv, og ikke for å få deg til å komme. De vil få det unnagjort fortest mulig.

Anonymkode: 26cec...fb0

Har du prøvd å vært en ung gutt som har puttet penisen din inn i en vagina? Hvis ikke aner du ikke hva du snakker om. De ønsker sikkert å holde ut lenger, men det er nærmest fysisk umulig

Anonymkode: ff7fa...8dc

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har ny partner kommer jeg lynfort, uten å kunne styre det. Det handler ikke om å tømme eller bruke. Når vi har vært sammen en stund roer hormonene seg og vi kan ha deilig sex lenge. Hilsen mann.

Anonymkode: 41f95...e81

Skrevet

For der første lurer jeg på om de faktisk kommer spesielt fort eller om du har urealistiske forventninger. Når du sier at alle kommer fort så lurer jeg på hva du sammenligner med.

For det andre synes jeg det var usedvanlig mye dårlige svar her.

Det sier ingen ting om at guttene er egoistiske, "bare vil bli fort ferdige" etc. Noen elsker bare å skrive negative ting.

Jeg ser ikke poenget med å trekke inn at voksne gubber holder lenger. Tipper det er uaktuelt for deg uansett.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid forskjell på gutter og menn. Selv har jeg hatt dette problem med alle menn jeg har vært med. Også lange forhold til langt opp i 30-årene. 

Anonymkode: 2f779...b0f

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Isambard said:

For der første lurer jeg på om de faktisk kommer spesielt fort eller om du har urealistiske forventninger.

Ja, hvor lenge varer de egentlig ts?

Anonymkode: ff7fa...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...