AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg har i alle år brukt Biotherm lait corporel. Jeg liker at det er veldig lett å smøre inn, den er drøy i bruk og lukter helt ok. Og relativt billig. Jeg har likevel lyst til å prøve en ny. Helst samme egenskaper som de jeg liker. Og gjerne billigere. Jeg har prøvd noen fra Rituals, men de er altfor tidkrevende å smøre utover og er alt annet enn drøy i bruk. Tar i mot tips med takk😊 Anonymkode: fd319...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg liker godt Maria Åkerberg sine. Anonymkode: 976bb...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 4. august 2022 #3 Del Skrevet 4. august 2022 Denne fra Cosmica er jeg veldig fornøyd med👍 Finnes også i flere varianter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. august 2022 #4 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg ville tatt en tur på apoteket, der får du gode råd om hvilken som passer til din hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Del Skrevet 4. august 2022 Cerave passer godt til min hud Anonymkode: ddac5...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. august 2022 #6 Del Skrevet 4. august 2022 Ikke body lotion, men tørr olje! Har fått finere hud etter jeg begynte med tørroljen fra nuxe. Er heller aldri tørr i huden. Smører meg inn etter bad/dusj, mens huden er våt/fuktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Del Skrevet 4. august 2022 Min evige favoritt er Body butter fra The body shop, helst Pink grapefruit. PS: Se etter produkter som ikke tester på dyr ❤️ Anonymkode: 0a49b...dc0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Del Skrevet 4. august 2022 Der er en fra Clarins som lukter barndommens sydentur, den er veldig god. Og Cerave sin lotion er god. Anonymkode: 2089b...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Del Skrevet 4. august 2022 For meg er Biotherm den beste, har fortsatt ikke funnet noen som er like lett og god og tørker like fort😊 Anonymkode: 78826...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 4. august 2022 #10 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg sverger tio la roche posay lpikar lait og cosmica som vist over. Knall gode kremer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 4. august 2022 #11 Del Skrevet 4. august 2022 Liker body shop sine, men bruker også kroppsoljene fra rituals, de finnes også i flere forskjellige dufter. Bruker i tillegg dusj oljene fra rituals, sammen med kroppsoljene så er huden min baby myk, å jeg har i utgangspunktet veldig tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. august 2022 #12 Del Skrevet 4. august 2022 Vitusapotek har ein god bodylotion frå merket Vidi Velvære. Den er lett, for normal hud og luktar friskt av fersken. Body Shop sine bodubutters derimot er vanskelege å smøra ut og kostar mykje. Tuben med Vidi kostar 99,- for 200 ml. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. august 2022 #13 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg liker rett og slett Garnier best. Den gule eller den grønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 7. august 2022 #14 Del Skrevet 7. august 2022 Liker veldig godt Dr. Greve sin uten parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 7. august 2022 #15 Del Skrevet 7. august 2022 Etter å ha prøvd mange gjennom årene, både dyre og rimelige har jeg funnet min favoritt i den lyseblå til Nivea. Lukter nyvasket og ren, men ikke veldig parfymert. https://www.vita.no/kropp/bodylotion/nivea-smooth-caring-body-lotion?gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ35UcuKUzHBAhVoxAkta3BDmlnA30SgY3KJAC8C5Zdz6kW6pSQZWdNgaAr_HEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Del Skrevet 7. august 2022 Clarins. Dyr, men best. Har tørr hud, og sliter med og finne noe som gir nok fukt uten og samtidig trekke inn i huden raskt. Anonymkode: a87ba...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #17 Del Skrevet 7. august 2022 Spenol. Ingen er bedre enn det! Anonymkode: 9a6f4...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #18 Del Skrevet 7. august 2022 Den lyseblå fra nivea 😊 Anonymkode: daa6f...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magalu Skrevet 7. august 2022 #19 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Heihei! Jeg har lest mange av kommentarene i denne tråden, og ser mange produkter jeg ville ha unngått grunnet ingredienser som ikke trenger å være så bra for huden. Når du kjøper hudpleie er det lurt å unngå: Parfyme Parabener Sulfater Aluminium Phataler DEA, MEA, TEA Mineral olje PEG (Polyethylene Glycol) Finnes flere ingredienser å unngå, men listet de mest normale ingrediensene i hudpleie. JEG ANBEFALER: AVIVIR Aloe Vera Body Lotion: For normal og kombinert hud. Passer for sensitiv hud også. Änglamark Bodylotion: For alle hudtyper. Elsker denne, bruker den selv av og til og føler den hjelper veldig mot tørr hud. Neutral Bodylotion: For tørr og sensitiv hud. Ekstremt fuktighetsgivende. CeraVe Moisturizing Lotion: For ekstremt tørr hud. Trekker seg fort inn i huden. CeraVe SA Smoothing Cream: For normal til tørr hud. Perfekt mot strawberry skin, hard hud, eksfolierer skånsomt. Meraki Pure Body Lotion: Perfekt for sensitiv hud. Dr. Greve Sensitiv Body Lotion: For normal til sensitiv hud. Passer også for de med ekstremt tørr hud. Kan brukes av barn også. Klairs Supple Preparation All Over Lotion: For alle hudtyper. Kerstin Florian Chamomile Body Lotion: En lett krem for alle hudtyper. Veldig god for tørr hud. Urtekram Find Balance Fragrance Free: For alle hudtyper. Murad Blemish Control Clarifying Body Spray: For alle hudtyper. Perfekt for oljete hud. Er fuktighetsgivende og veldig bra mot kviser. A-Derma Cytelium Drying Spray: For alle hudtyper, perfekt for tørr og oljete hud. Hjelper mot rødhet og irriterte områder. Biossance Squalane Oil: Dette er en en olje som passer perfekt for alle hudtyper, til og med oljete og sensitiv hud. Kan brukes i ansikt, på kroppen og i håret, og er ikke klissete. Squalane er noe kroppen faktisk produserer selv, men jo eldre man blir, jo mindre produserer man det. Det er et anti-aging produkt som inneholder mange antioksidanter, og er ofte referert som den beste oljen for huden. Endret 7. august 2022 av Magalu 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #20 Del Skrevet 10. august 2022 Bruker Eucerin pH5 lotion, uten parfyme. Den er veldig god. Fås kjøpt hos Vitusapotek, og du finner den på nett. Det er ofte diverse tilbud på den. Anonymkode: ecb49...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå