Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god bodylotion?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i alle år brukt Biotherm lait corporel. Jeg liker at det er veldig lett å smøre inn, den er drøy i bruk og lukter helt ok. Og relativt billig. Jeg har likevel lyst til å prøve en ny. Helst samme egenskaper som de jeg liker. Og gjerne billigere. Jeg har prøvd noen fra Rituals, men de er altfor tidkrevende å smøre utover og er alt annet enn drøy i bruk. Tar i mot tips med takk😊

Anonymkode: fd319...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina

Jeg ville tatt en tur på apoteket, der får du gode råd om hvilken som passer til din hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke body lotion, men tørr olje!

Har fått finere hud etter jeg begynte med tørroljen fra nuxe. Er heller aldri tørr i huden.

Smører meg inn etter bad/dusj, mens huden er våt/fuktig.

image.png.1748b673f09e3b945f96ee00cf464caa.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min evige favoritt er Body butter fra The body shop, helst Pink grapefruit.

PS: Se etter produkter som ikke tester på dyr ❤️

Anonymkode: 0a49b...dc0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der er en fra Clarins som lukter barndommens sydentur, den er veldig god. Og Cerave sin lotion er god.

Anonymkode: 2089b...133

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er Biotherm den beste, har fortsatt ikke funnet noen som er like lett og god og tørker like fort😊

Anonymkode: 78826...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger tio la roche posay lpikar lait og cosmica som vist over. Knall gode kremer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker body shop sine, men bruker også kroppsoljene fra rituals, de finnes også i flere forskjellige dufter. Bruker i tillegg dusj oljene fra rituals, sammen med kroppsoljene så er huden min baby myk, å jeg har i utgangspunktet veldig tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitusapotek har ein god bodylotion frå merket Vidi Velvære. Den er lett, for normal hud og luktar friskt av fersken. 

Body Shop sine bodubutters derimot er vanskelege å smøra ut og kostar mykje. Tuben med Vidi kostar 99,- for 200 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker rett og slett Garnier best. Den gule eller den grønne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha prøvd mange gjennom årene, både dyre og rimelige har jeg funnet min favoritt i den lyseblå til Nivea. Lukter nyvasket og ren, men ikke veldig parfymert. 

https://www.vita.no/kropp/bodylotion/nivea-smooth-caring-body-lotion?gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ35UcuKUzHBAhVoxAkta3BDmlnA30SgY3KJAC8C5Zdz6kW6pSQZWdNgaAr_HEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Clarins. Dyr, men best. Har tørr hud, og sliter med og finne noe som gir nok fukt uten og samtidig trekke inn i huden raskt. 

Anonymkode: a87ba...0ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Jeg har lest mange av kommentarene i denne tråden, og ser mange produkter jeg ville ha unngått grunnet ingredienser som ikke trenger å være så bra for huden. Når du kjøper hudpleie er det lurt å unngå:

• Parfyme
  • Parabener
  • Sulfater
  • Aluminium
  • Phataler
  • DEA, MEA, TEA
  • Mineral olje
  • PEG (Polyethylene Glycol)

Finnes flere ingredienser å unngå, men listet de mest normale ingrediensene i hudpleie.

JEG ANBEFALER:

Endret av Magalu
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Eucerin pH5 lotion, uten parfyme. Den er veldig god. Fås kjøpt hos Vitusapotek, og du finner den på nett. Det er ofte diverse tilbud på den.

Anonymkode: ecb49...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...