Gjest Frigg Skrevet 21. oktober 2002 #1 Skrevet 21. oktober 2002 I aug/sept i år hadde jeg 2 ukers drømmeferie ved Fig Tree Bay/Green Bay på Kypros. Bodde på et leilighetshotell der ALLE rommene har havutsikt, og stranda er 30 sekunder (ca) gåtur fra hotellet. Det er ikke et stort hotell, så det er ikke den følelsen av å bli stuet sammen som sauer. Stranda er offentlig, men den er ikke så stor, så det er ikke kaos der nede, men veldig en veldig avslappende atmosfære. For de som liker vannsport så er det også tilbud om vannski, paragliding, båtturer, snorkle utstyr, osv. Det er bygget en molo, så det blir ikke så høye bølger mot stranda. Anbefales for de som reiser til syden for å slappe av. Har selv planer om å reise tilbake dit igjen til neste år.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #2 Skrevet 4. november 2002 Er det dyrt der? Hvor mye brukte du på 2 uker? Er det barnevennlig?
Gjest Frigg Skrevet 4. november 2002 #3 Skrevet 4. november 2002 Ikke egentlig så veldig dyrt. Ikke hvis en holder seg utenom de større plassene, men det gikk jo med noen tusen da. Det var noen barnefamilier på det hotellet jeg bodde, også med mindre barn, men dette hotellet (andronica) har ikke barnebasseng. Foreslår at du sjekker ut hjemmesidene til star tour. Det var hos dem jeg bestillte turen. mvh sukie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå