Gå til innhold

Fantasere om exen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og fantaserer ofte om ekser og tidligere elskerinner. 

Det er sikkert mange i dårlige forhold som også gjør det, men hva med dere som er i gode forhold? Tenker dere på tidligere sexpartnere mens dere onanerer eller knuller med nåværende kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig prøver jeg ikke å gjøre det, da det er viktig for meg å komme seg videre i livet. Når man er singel lenge så er det normalt  å gruble/tenke på tidligere forhold og det er fort gjort at man glemmer grunnen på hvorfor man har splittet lag...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på noen av exene mine, når jeg er ferdig med en person er jeg helt ferdig med de. Ikke bruker jeg tid på å lure på hvordan de har det eller slike ting heller.

Anonymkode: 1a534...827

Skrevet
AndersenG skrev (4 minutter siden):

Jeg er singel og fantaserer ofte om ekser og tidligere elskerinner. 

Det er sikkert mange i dårlige forhold som også gjør det, men hva med dere som er i gode forhold? Tenker dere på tidligere sexpartnere mens dere onanerer eller knuller med nåværende kjæreste?

Nei, overhodet ikke. Eksen er et glemt kapittel for meg. Tenker svært lite på han. Han har gått videre og det har jeg også. Jeg hadde det ikke bra, når jeg var sammen med han, så jeg jeg er glad vi gjorde det slutt. 

Det er ofte en grunn til ekser er ekser..... Tviler på at min nåværende kjæreste tenker noe særlig på sin eks heller. Han prater så og si aldri om henne i hvertfall. Det eneste han har sagt om det forholdet er at han ble veldig såret av henne... 😐

AnonymBruker
Skrevet

Med tiden så har eg heilt glemt hvordan eksene mine såg ut naken,og sex episoder.

Så det blir lite å tenke på ja.

Bedre å tenke på friske minner på hun som eg er sammen med❤️

Anonymkode: df8a8...71e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med tiden så har eg heilt glemt hvordan eksene mine såg ut naken,og sex episoder.

Så det blir lite å tenke på ja.

Bedre å tenke på friske minner på hun som eg er sammen med❤️

Enkelte ekser liker fremdeles å sende frekke bilder til meg:-)

Skrevet

Tenker aldri på ekser i seksuelle situasjoner. Selv ikke de jeg har beholdt vennskapet med

AnonymBruker
Skrevet
AndersenG skrev (1 time siden):

Fordi de vil ha boost til selvtilliten. Patetisk å gjøre. Kvinner må forstå når et forhold er slutt. Å sende nudes til ekser er desperasjon.

Anonymkode: b4101...ca9

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AndersenG said:

Fint for deg om du liker det👍

Eg har 3 tidligere samboera nr. 1 veldig hyggelig kontakt med.

Nr 2-3 ingen kontakt.

Men om eg fikk frekke bilder det så hadde eg blokkert dem og kun brukt sms.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi hadde en helt fantastisk seksuell kjemi. Tenker på exen når jeg har sex med mannen.

Anonymkode: 1adfe...7f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, vi hadde en helt fantastisk seksuell kjemi. Tenker på exen når jeg har sex med mannen.

Anonymkode: 1adfe...7f4

Stakkars mann. Hvorfor er du ikke sammen med han forrige heller ?

Anonymkode: b4101...ca9

Skrevet

Det er et par ekser jeg gjerne kan fantasere om. Partner er helt OK med dette, og det er en fantasi vi kan dele og leke med. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...