AndersenG Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Kan jeg som er hetero kline og knulle trygt med min fucking gode venninne? 1
SlemUlv Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Apekopper er ikke en kjønnssykdom! Det smitter ved all kontakt, ikke bare sex. Så om en av dere har fått apekopper, bør dere seff ikke kline eller ha sex 1
AndersenG Skrevet 4. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2022 SlemUlv skrev (58 minutter siden): Apekopper er ikke en kjønnssykdom! Det smitter ved all kontakt, ikke bare sex. Så om en av dere har fått apekopper, bør dere seff ikke kline eller ha sex Mente sånn generelt. Ok, da kan vi jo kline og ha sex når hun også er frisk.
feliek54 Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AndersenG skrev (4 timer siden): Kan jeg som er hetero kline og knulle trygt med min fucking gode venninne? Om den du har sex med har det så vil du sannsynligvis få det, men det er nok veldig liten mulighet for det. DEt er nok mye annet som er farligere
Elaine Marley Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 4. august 2022 av Elaine Marley
SlemUlv Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 https://www.cdc.gov/poxvirus/monkeypox/transmission.html Monkeypox can spread to anyone through close, personal, often skin-to-skin contact, including: Direct contact with monkeypox rash, scabs, or body fluids from a person with monkeypox. Touching objects, fabrics (clothing, bedding, or towels), and surfaces that have been used by someone with monkeypox. Contact with respiratory secretions.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå