AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Han har vært sur siden i går og beskylder meg for å være utro bare fordi jeg dro ut på byen tirsdagkveld med en venninne. Jeg kom naturligvis i prat med folk (flest menn). De prøvde å flørte med meg, men jeg holdt det på vennskapelig nivå hele tiden. Ble spandert på, og synes det er hyggelig å enda føle meg fin for andre menn selv om jeg er i et forhold. Jeg ble med en mann på nach alene. Drakk mange øl. Etter hvert prøver han å ha sex med meg og jeg avviser ham mange ganger. Til slutt sier jeg at jeg må på do, men i realiteten stakk jeg derfra og dro hjem. Jeg er jo overhodet ikke utro mot han fordi jeg er på fest og blir med hjem på nach.. Jeg sa også til han her at jeg har kjæreste og at jeg har ikke sex med andre. Allikevel prøver han å kysse meg og respekterer ikke mine grenser eller at jeg vil være trofast mot min kjæreste. Gjør jeg noe feil her? Anonymkode: 9e412...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Hva syns du om at kjæresten din hadde gjort det samme, blitt med ei hjem og drukket masse øl sammen med henne alene? Anonymkode: a22ad...224 22 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Du har ikke vært utro. Men…jeg er ganske happy go lucky..og synes det er rimelig spesielt å dra på nach m kun en mann når man er i et forhold. Ut på byen, helt fint. Men jeg hadde stoppet der gitt. Anonymkode: d3bb8...59d 26 9
Jentadi Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Jeg kan forstå hans skepsis. Det er en ting å gå på byen og flørte i all offentlighet, det er noe helt annet å bli med en mann hjem, helt alene. 16 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han har vært sur siden i går og beskylder meg for å være utro bare fordi jeg dro ut på byen tirsdagkveld med en venninne. Jeg kom naturligvis i prat med folk (flest menn). De prøvde å flørte med meg, men jeg holdt det på vennskapelig nivå hele tiden. Ble spandert på, og synes det er hyggelig å enda føle meg fin for andre menn selv om jeg er i et forhold. Jeg ble med en mann på nach alene. Drakk mange øl. Etter hvert prøver han å ha sex med meg og jeg avviser ham mange ganger. Til slutt sier jeg at jeg må på do, men i realiteten stakk jeg derfra og dro hjem. Jeg er jo overhodet ikke utro mot han fordi jeg er på fest og blir med hjem på nach.. Jeg sa også til han her at jeg har kjæreste og at jeg har ikke sex med andre. Allikevel prøver han å kysse meg og respekterer ikke mine grenser eller at jeg vil være trofast mot min kjæreste. Gjør jeg noe feil her? Anonymkode: 9e412...4f6 Dette må være konstruert, ingen holder vel på slik når de har kjæreste. Anonymkode: 7b97d...4c5 11 3
Danseskjørt Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Forstår GODT at kjæresten din er sur. 21 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Ha ha.. hvis dette ikke er trolling.. hadde din oppførsel vært kroken på døra for meg! Hva pokker får du ut av å dra med en fremmed mann hjem alene dere to midt på natten? Mens kjæresten venter hjemme???? Anonymkode: 69925...c1b 10 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Du er bare ung og naiv. Tror at menn som du møter på byen, spanderer drikke på deg, og som du til og med blir alene med hjem på nach til, bare vil være venner. Jeg trodde også det da jeg var ung og naiv, har vært på noen sånne nach selv. Jeg fant etterhvert ut at jeg tok feil. Du tar feil nå, og jeg skjønner at kjæresten din blir sur - han vet nok at de fleste mannfolkene er bikkjer og hadde et helt annet håp for det nachspielet. Anonymkode: a9cbc...13d 5 1
Silva Pluvialis Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 I alle dager. Det er jo meget spesielt å dra hjem til en annen mann alene når du har kjæreste, og attpåtil på nach og etter å ha drukket. Ser du det ikke selv? 11 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 La oss kalle en spade for en spade: Du er er ute der med agnet ditt, og oppfører deg som om du er tilgjengelig, for å sjekke om det er noe bedre enn typen din der ute. Typen din trenger å lære å dumpe tvert damer som ikke er forholdsmateriale, i stedet for å bli furten og passiv-aggressiv. Anonymkode: 84d99...bde 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 Her må du nok slutte å lyve til deg selv. Drar du alene på nach med en fyr.. så er det ikke fordi dere skal høre på musikk og drikke vin helt platonisk. Såpass skjønner vel du også, men du har jo behov for å rettferdiggjøre dine valg nå istedet for at du bare innrømmer at du var helt på vei å knulle en annen fyr på fylla. Ingenting i veien med det. Det er bare sunt med litt variasjon. Anonymkode: 70b13...78c 2 1
Gjest Warrior Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 (endret) Selvfølgelig er det greit å gå på fest og nach etterpå når dere er flere, men å dra på nach alene med en annen mann når du har kjæreste? Skjønner godt kjæresten din da. Det er ikke noe noen skal måtte godta. Helt ærlig, hadde du godtatt at han gikk alene på nach med ei annen dame? For hvis du gjør det med det motsatte kjønn så må han også få lov. Skal være likt for alle Endret 4. august 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har vært sur siden i går og beskylder meg for å være utro bare fordi jeg dro ut på byen tirsdagkveld med en venninne. Jeg kom naturligvis i prat med folk (flest menn). De prøvde å flørte med meg, men jeg holdt det på vennskapelig nivå hele tiden. Ble spandert på, og synes det er hyggelig å enda føle meg fin for andre menn selv om jeg er i et forhold. Jeg ble med en mann på nach alene. Drakk mange øl. Etter hvert prøver han å ha sex med meg og jeg avviser ham mange ganger. Til slutt sier jeg at jeg må på do, men i realiteten stakk jeg derfra og dro hjem. Jeg er jo overhodet ikke utro mot han fordi jeg er på fest og blir med hjem på nach.. Jeg sa også til han her at jeg har kjæreste og at jeg har ikke sex med andre. Allikevel prøver han å kysse meg og respekterer ikke mine grenser eller at jeg vil være trofast mot min kjæreste. Gjør jeg noe feil her? Anonymkode: 9e412...4f6 ja, i mine øyne gjorde du feil her: å bli spandert på, å bli med mann alene på nachspiel! det er totalt uakseptabelt oppførsel og jeg ville vært sint på deg hadde jeg vært din mann. Anonymkode: 1eea8...a5b 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 I likhet med de fleste andre svarene her hadde det å være med en person av motsatt kjønn på narchspill vært langt utenfor grensen for vårt forhold, uavhengig av om det var jeg eller kjæresten min som hadde gjort det. Anonymkode: 2bad8...04a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 En blir da ikke med noen alene på nach når en er i et forhold. Anonymkode: 0dab3...f5f 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 Du dro på nach alene med en mann, var full og hadde lyst til å ha sex, ellers hadde du vel dratt med en gang han prøvde seg? Du hadde lyst til å være utro. Anonymkode: b5369...f67 1 1
Jdz Skrevet 4. august 2022 #18 Skrevet 4. august 2022 Jeg anser meg selv som ganske tolerant og liberal, og har en kjæreste jeg stoler 110% på. Hun må gjerne dra på byen og hun må gjerne dra på nach, men hadde hun dratt på nach alene med en fremmed fyr, så hadde nok jeg også begynt å lure. Hun har masse kompiser som jeg også kjenner og hadde det vært en av de hadde det vært null problem, men her tør jeg påstå at du tøyer strikken ganske langt. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #19 Skrevet 4. august 2022 Troll! Så løsaktig går det ikke an å være. Hold deg hjemme hos mannen din! Anonymkode: d52f8...869 2
applestories Skrevet 4. august 2022 #20 Skrevet 4. august 2022 Trodde TS mente "på nach alene" som at hun og denne mannen dro alene fra en gjeng, til et nach der det var andre. Skjønner fra kommentarene at jeg tolket dette feil. Kaller man det nach når man bare er to? Om jeg var TS sin kjæreste ville jeg sett at nei, vi har aldri sagt at sånt ikke er lov. Men det ville føltes veldig feil å være sammen med noen som ikke ser helt av seg selv at sånt ikke er greit. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå