AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Min samboer (50+)har hatt slag. Heldigvis ble det oppdaget tidlig og hen vil nok bli bra igjen, men jeg kjenner at jeg er er bekymret for flere, samt usikker hva som kreves av meg, nå som hen er hjemme igjen. Jeg føler meg også litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette, og evt hva skal jeg bidra med, bortsett fra støttende ord og handlinger, noe jeg føler blir så platt. Hen sier ikke så mye, og om jeg spør så er det lite svar å få på hva hen forventer. Jeg føler meg derfor som en elendig partner, og ønsker derfor innspill fra noen som har vært i samme situasjon, evt noen som har hatt slag, og kjenner situasjonen fra den siden, Anonymkode: 9c706...1da 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Har du vært i kontakt med foreningen Norsk forening for slagrammede? Anonymkode: f329b...35d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Veien blir til mens du går.. Min far fikk slag, og holdt på å dø. Det ble også behandlet raskt. Han fikk tilbake språk og førlighet i kroppen. Det var sakte bedring på flere områder ihvertfall første året. Han måtte få hjelp til en del ting, men også øve på å klare mer og mer selv. Etter flere år blir han fortsatt fort sliten, og sliter med det kognitive (tankevirksomhet). Men alle tilfeller er ulike... Anonymkode: 66d18...b33
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 LHL Hjerneslag ung har tilbud til slagrammede og pårørende. Det finnes nettverksgrupper som møtes jevnlig over hele landet. Det tilbys kurs og samlinger, samtale med slagsykepleier eller likepersoner som selv har gjennomgått hjerneslag. Her vil du finne hjelp! https://www.lhl.no/lhl-hjerneslag/hjerneslag-ung/ Anonymkode: 0d76b...30c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Du finner også disse nettverksgrupper på Facebook, der finner du informasjon om de lokale aktivitetene. Anonymkode: 0d76b...30c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Takk for alle tilbakemeldinger. Skal sjekke ut tipsene 🥰 Anonymkode: 9c706...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå